problemen met blauwe platen en parkeergarage

Lees meer
20-08-2022 22:48 #199973 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic problemen met blauwe platen en parkeergarage
Zwarte kentekenplaten??? 

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
21-08-2022 08:52 #199974 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic problemen met blauwe platen en parkeergarage
Formeel klopt dat niet inderdaad. RDW refereert inderdaad naar historische kentekens als blauw en als donkerblauw. 
Verwarrend omdat taxi-platen echt blauw zijn en zo genoemd worden, net als die voor snorfietsen. Daarbij waren er ook nog een aantal jaren tussen de originele donkerblauw/zwarte) platen en de gele platen waarin originele platen een blauw waren dat een stuk donkerder is huidige taxiplaten, maar nog altijd lichter dan de huidige historische platen.
Ik ervaar de oldtimerplaten in de praktijk zo donkerblauw dat het eigenlijk meer zwart is. In ieder geval op mijn auto wel, het is daar meer zwart en minder blauw dan RAL 5004 die zwartblauw wordt genoemd.
Daarom refereerde ik naar de oldtimerplaten als zwart, maar dat is inderdaad niet geheel correct., Mijn excuses als mijn afronding in deze verwarrend werkte.
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-08-2022 09:23 #199975 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic problemen met blauwe platen en parkeergarage
Oké, duidelijk  .

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-08-2022 16:39 #199978 door Peter Mönnich
Beantwoord door Peter Mönnich in topic problemen met blauwe platen en parkeergarage
Het klopt wel, mijn platen zitten dichter tegen zwart aan dan blauw.

Volvo PV544 1964

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.