Oldtimertour Koningsdag Rhenen!

  • Margot Stormmesand (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
17-04-2023 20:21 - 17-04-2023 20:22 #202860 door Margot Stormmesand (GAST)
Oldtimertour Koningsdag Rhenen! is gemaakt door Margot Stormmesand (GAST)
Beste oldtimer eigenaar,

Op 27 april aanstaande is de 3e editie van de Koningsdag Oldtimertour in Rhenen! De tour wordt ook dit jaar weer georganiseerd door Stichting Oranjedag Rhenen in samenwerking met Scouting Rhenen. Na het succes van voorgaande jaren heeft onze vereniging de smaak goed te pakken. We nodigen met dit bericht zoveel mogelijk merkverenigingen/oldtimers uit om deel te nemen aan onze tour. Op deze manier hopen we dat het voor u ook weer mogelijk is om van uw oldtimer te genieten, maar de tour biedt ook de mogelijkheid om weer andere oldtimereigenaren te spreken. We hopen dus weer veel oldtimers te mogen verwelkomen in Rhenen! 

Datum

Op 27 april kunt u tussen 10:00 uur en 11:00 uur starten vanaf de parkeerplaats bij Steakhouse Cunera (Grebbeweg 1A in Rhenen, inrijden vanaf Kastanjelaan). We proberen een centraal startmoment te realiseren om 10:30 uur, maar mocht u eerder of later willen starten is dit geen probleem. U kunt natuurlijk wel samen met anderen afspreken om gelijktijdig te verzamelen. Er is (beperkte) parkeergelegenheid bij het startpunt om te verzamelen. Hier is ook koffie en thee verkrijgbaar. U heeft tot 18:00 uur de tijd om de route uit te rijden. Dat is ruim voldoende om van de omgeving te genieten door middel van tussenstops en om Rhenen aan het einde te verkennen.Op het eind is er een centrale plek voor de oldtimers in Rhenen, namelijk naast restaurant Moeke in Rhenen. Met uw oldtimer betaalt u géén parkeerkosten. Op die plaats kunt u de andere oldtimers bekijken, maar we nodigen u ook van harte uit in het centrum van Rhenen. In het centrum kunt u terecht voor de markt waar ook leuke activiteiten voor kinderen en veel horecagelegenheden zijn. Wees welkom!

Kosten

De oldtimertour kost € 16,-. Parkeerkosten om zo het centrum van Rhenen na de tocht te bezoeken zijn inbegrepen! U betaalt per auto en dus niet per persoon. De tickets zijn verkrijgbaar op: www.oranjedagrhenen.nl/tickets/ . De opbrengsten gaan grotendeels naar Scouting Rhenen om zo de nodige verbouwing van het clubhuis (mede) te financieren. U steunt dus ook een lokale vereniging!

De route

De route van +/- 70 km (ruim 2 uur rijden) is uitgestippeld door Scouting Rhenen. De route wordt per e-mail verstuurd naar het e-mailadres dat bij de aanmelding is opgegeven. We leveren de route ook aan in een GPX bestand. U kunt er zelf voor kiezen om de route uit te printen of digitaal bij u te houden. Tijdens de tocht zijn er ook voldoende leuke horecagelegenheden om een drankje of hapje te nuttigen. U kunt natuurlijk ook uw eigen spullen meenemen en ergens langs de route pauzeren. De route zal mede bestaan uit feitjes over de omgeving.

Vragen?

Mail dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wij kijken erg uit naar de 27e en hopen jullie daar te zien! 

Groetjes,

Scouting Rhenen 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
17-04-2023 21:24 #202862 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Oldtimertour Koningsdag Rhenen!
Als local nieuwsgierig geworden, en even gegoogled... Impressie vorig jaar:
www.facebook.com/ScoutingRhenen/videos/o...527116/?locale=ms_MY
(ook zonder FB account zichtbaar)

(verder heb ik geen link met evenement, wel met de locatie)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-04-2023 21:35 #202863 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Oldtimertour Koningsdag Rhenen!
Zie ik je dan ook met Koningsdag rijden Bart? 

Vorig jaar wilde ik meedoen, maar toen liep een paar weken eerder de motor in de soep. Dit jaar hoop ik er wel te zijn met nu een B20 Amazon.

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik wel een link heb met een van de route-makers, maar niet met de organisator / locatie

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
18-04-2023 22:29 #202874 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Oldtimertour Koningsdag Rhenen!
Nee Stijn, helaas zal ik niet mee rijden, ben dan niet 'op locatie'. 
Het 'goede doel' ken ik ook, beide zoons hebben er ook enige jaren op zaterdagmiddag rondgehobbeld.
Verder was er altijd vanalles te doen, best groot en druk voor een stadje van bescheiden omvang. Maar ook dat zal ik dus niet gaan beleven dit jaar.
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.