7 oktober POETSCLINIC BIJ JP’S TUNINGSHOP IN KAPELLE

Lees meer
20-09-2011 21:46 #106170 door Ruud Reniers
POETSCLINIC BIJ JP’S TUNINGSHOP IN KAPELLE

Op vrijdagavond 7 oktober 2011 organiseert regio Zuid-West een poetsclinic waar u leert wat er allemaal komt kijken bij het verzorgen van de lak van uw Volvo.

De ontvangst is om 19.30 uur waar we worden getrakteerd op koffie met bolus. Om 20.00 uur start de clinic met eerst de noodzakelijke theorie. Daarna moeten we zelf aan het werk. Om 21.30 uur houden we even pauze voor koffie of wat fris en daarna gaan we weer verder. Om 22.30 is de clinic ten einde, maar kunnen we nog rustig napraten onder het genot van wat lekkers, en als er nog vragen zijn, worden deze beantwoord.

Tijdens deze avond geeft JP 15% korting op alle aangeschafte artikelen.

Er is een maximum van 15 deelnemers mogelijk, zijn er meer aanmeldingen dan organiseren we 14 oktober een tweede clinic.

Per deelnemer is het inschrijfgeld op € 2.50 gesteld te voldoen op de avond zelf bij de organisatie. Dit inschrijfgeld gaat volledig naar de Stichting “Jaydan”. Kijk maar eens op www.stichtingjayden.nl

JP’s Tuningshop is gevestigd op het industriegebied “De Smokkelhoek”te Kapelle, afslag 34 op de A 58, Handelsweg 51a. Volg de borden Smokkelhoek, daarna rechtdoor tot u bij het gebouw van Hoondert komt, daar slaat u rechtsaf, aan het einde links vindt u JP’s Tuningshop. www.jps-tuningshop.com

Wij wensen u een hele gezellige en leerzame poetsavond.

aanmelden via: regiozuidwest@volvokv.nl

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-10-2011 22:30 #106463 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic 7 oktober POETSCLINIC BIJ JP’S TUNINGSHOP IN KAPELLE
"al" 5 aanmeldingen :cry:

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-10-2011 16:18 #106613 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic 7 oktober POETSCLINIC BIJ JP’S TUNINGSHOP IN KAPELLE
En de foto's:
Kun je terug vinden op onderstaande Picasa site.

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-10-2011 20:16 #106622 door Ben Bergmans
Beantwoord door Ben Bergmans in topic 7 oktober POETSCLINIC BIJ JP’S TUNINGSHOP IN KAPELLE
Ruud,

Op Picasa kan ik de foto's niet vinden. Weggepoetst?
Geslaagde avond, bedankt, Ben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.