Vaste adressen voor pagina's, zodat er kan worden verwezen

  • Edo Dijkgraaf (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-07-2009 22:25 #49622 door Edo Dijkgraaf (GAST)
Vaste adressen voor pagina's, zodat er kan worden verwezen is gemaakt door Edo Dijkgraaf (GAST)
Wat ik echt een enorm manco vind als het gaat om www.v44.nl, dan is het het feit dat er niet kan worden verwezen.

Voorbeeld:
Ik heb een onderwerp op de site geplaatst; ik stel voor samen stalen wielen te ontwikkelen. Als ik dit wil voorleggen aan Wilbert Verhoeven, dan kan ik hem geen link sturen. Dat is niet erg handig.

Tevens lijkt het me, dat als je wel vaste adressen aan de onderwerpen geeft, er kan worden geïndexeerd door Google en andere zoekmachines. Daarmee help je ook oldtimerberijders van andere merken. Die kunnen dan zien hoe 'wij' zaken oplossen. Omgekeerd doe ik dat ook.

Tip van Jip!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-07-2009 23:32 #92477 door Bart Coppens
Beantwoord door Bart Coppens in topic Vaste adressen voor pagina's, zodat er kan worden verwezen
<p>Hoi Edo,</p><p>Mee eens! Navigeren door de site met meerdere tabbladen is ook een absolute ramp. Heb je een forum bericht openstaan in 'n tabblad, vervolgens open je een ander onderwerp in een ander tablad om wat op te zoeken, je wisselt van tabblad om te reageren en klik 'plaatsen' => foetsie is je reactie! Dit geldt trouwens niet alleen voor het forum.</p><p>Ik ontwikkel zelf o.a. websites en was aan het denken om mijn diensten aan te bieden aan de vereniging. Weet alleen niet of daar behoefte aan is?</p><p>Cheers</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Edo Dijkgraaf (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-07-2009 18:26 #92476 door Edo Dijkgraaf (GAST)
Beantwoord door Edo Dijkgraaf (GAST) in topic Vaste adressen voor pagina's, zodat er kan worden verwezen
<p>Inderdaad Bart. Heel herkenbaar. Zeker als je een keertje wilt knippen en plakken e.d.</p><p>Is het geen idee om aan de Volvo 700 Vereniging te vragen of ze willen helpen? De website van de V700V werkt goed en versterkt de onderlinge interactie.</p><p>Het is overigens wel de bedoeling dat mijn opmerkingen over komen als opbouwend. Ik respecteer de vrijwilligers van de vereniging enorm.</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-08-2009 18:01 #92475 door Bart Coppens
Beantwoord door Bart Coppens in topic Vaste adressen voor pagina's, zodat er kan worden verwezen
<p>Hoi Edo,</p><p>Zou eventueel kunnen maar is niet per se nodig. Ik werk met Drupal, dat is een open source CMS waar je zo ontzettend veel mogelijkheden mee hebt. De v44 site zoals deze nu is (maar dan met betere functionaliteit) heb ik binnen no-time al staan. Dwz zonder inhoud of vormgeving implementatie. Maar ik zou het graag een stapje verder brengen. Extra functionaliteiten, meer community achtige dingen, betere SEO (zoekmachine optimalisatie zodat we dmv Google e.d. beter gevonden en geindexeerd worden wat potentieel meer leden opleverd), etc etc.</p><p>Ik bedoelde mijn opmerkingen ook opbouwend, misschien dat "een absolute ramp" verkeerd overkomt ;)</p><p>Misschien dat een van de webmasters dit leest en er wel oren naar heeft, dan hoor ik het wel!</p><p>Cheers</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.