Foto's bij de onderdelenlijst van het VOD

Lees meer
22-09-2009 10:37 #49476 door Tom Steverink
Foto's bij de onderdelenlijst van het VOD is gemaakt door Tom Steverink
<p>Hallo!</p><p>Ik ben nu al een paar keer aangelopen tegen het feit dat de omschrijving van een bepaald onderdeel in de lijst van het VOD niet duidelijk is. </p><p>Naast het feit dat ik vind dat de omschrijvingen af en toe door een rare afkorting echt niet te vinden zijn, vraag ik me af of het niet mogelijk is om meer foto's te plaatsen. Ik heb al een paar keer dingen bij Scandcar besteld omdat ik daar kan zien wat ik koop! Da's toch eigenlijk niet de bedoeling? </p><p>Als ik het goed heb draait het VOD nog steeds winst, zou het niet mogelijk zijn om iets te investeren in dit geheel?</p><p>Misschien eens een eigen website?</p><p>Voor mij en voor vele anderen in onze club is het VOD door de de-centrale ligging niet goed bereikbaar dus moeten we het doen met wat we (vaak niet-) zien.</p><p>Groeten,</p><p>Tom .</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-09-2009 15:14 #93209 door Richard van Wees
Beantwoord door Richard van Wees in topic Foto's bij de onderdelenlijst van het VOD
<p>Hallo Tom,</p><p>Je hebt inderdaad gelijk, maar de club is druk bezig om de site van het VKO (geen VOD meer) te updaten naar een moderne site waar je inderdaad gewoon foto's kan zien. Aangezien we allemaal vrijwilligers zijn duurt het alleen wat langer om alle onderdelen (en dit zijn er meer dan de meeste mensen denken) op de foto te zetten.</p><p> </p><p>Als je trouwens een onderdelenboek hebt dan hoef je trouwens alleen maar het nummer op te zoeken wat je nodig hebt en deze in te voeren op de site, en mocht je er niet uitkomen je kan altijd bellen. We beantwoorden graag alle vragen.</p><p> </p><p>Over de de-centrale ligging gesproken; iedereen zou wel willen dat het VKO in hun achtertuin ligt. Maar we hebben ook veel leden in Belgie, Zeeland en Limburg. Ik weet dat het 13 jaar geleden voor niemand een probleem was en dat er mensen overal vandaan kwamen om alleen maar bij te kletsen op een dinsdagavond en zaterdag.</p><p> </p><p>Ik hoop dat ik hiermee je vraag een beetje beantwoord heb.</p><p>groeten Richard van Wees</p><p> </p>

VKO-Shop medewerker - dinsdagavondploeg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-09-2009 16:00 #93208 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic Foto's bij de onderdelenlijst van het VOD
...en de meeste ond.boeken+massa andere nuttige en essentiele info staan op
cd-rom, in vod/vko nr 120 (zoek op "cd rom" of "cd - rom" bij "VOD
artikelen bestellen", "cd-rom" lukt niet), voor 9Euro exbtw.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-09-2009 16:29 #93207 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Foto's bij de onderdelenlijst van het VOD
<p>Richard en Willy, dank voor je reactie!</p><p> </p><p>Ik wil eerst opmerken dat ik 13 jaar geleden ook lid was, ik woonde toen in Almere en Elshout was toen &oacute;&oacute;k te ver om een paar onderdeeltjes te halen. Nu woon ik in Twente. (Mijn lidnr is nu 11731 en toen 3536) Ik ben in al die tijd &eacute;&eacute;n keer in het VKO geweest om onderdelen te halen en &eacute;&eacute;n keer om te helpen.</p><p> </p><p>Natuurlijk weet ik dat het mogelijk is om meer info te krijgen via de CDROM etc., maar dat is mijn punt niet: ik vind dat elk lid gewoon moet zien wat hij koopt ivm laagdrempeligheid van het depot. Dat is in 2009 geen vreemde eis. En verder: ik heb zo'n beetje alle onderdeelboeken die ertoe doen, maar er staat ook een hoop te koop dat je daar niet in zult vinden!</p><p> </p><p>Ik ben blij dat er een site wordt ontwikkeld en weet heel goed dat de club en ook het VKO door vrijwilligers wordt gedreven, daarom mijn oproep om in deze te investeren in mankracht om e.e.a. snel en goed te regelen. Een oproep aan het bestuur dus.</p><p> </p><p>PS wel jammer dat ook bij jouw aanwijzing weer blijkt dat er voor wat betreft de zoekfunctie op de site/forum/onderdelenlijst nog wel iets verbeterd kan worden.</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.