Onderste draagarmrubber erin persen, volgorde ?

Lees meer
14-07-2018 22:02 #177714 door Jacob van Zwet
Onderste draagarmrubber erin persen, volgorde ? is gemaakt door Jacob van Zwet
1. de buiten bus er in persen.
2. de pu bus goed invetten met speciaal pu vet en in de buiten bus stoppen /persen.
3. binnen bus er in persen nogmaals genoeg vet aanbrengen.

Pu bussen werken anders als de rubber bussen en hebben vaak een kraag dit komt omdat de binnen bus in het pu kan rond draaien en de kraag zorg voor de zijwaartse demping.

De buiten bus is de eenigste waarbij je echt moet persen een grote bank schroef is dan wel handig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-07-2018 18:00 #177733 door Jacob van Zwet
Beantwoord door Jacob van Zwet in topic Onderste draagarmrubber erin persen, volgorde ?
Ja dit ziet er goed uit.

De binnen bus word bij de pu onderdeel van het vaste gedeelte daarom heeft deze ook een lichte vertanding. Deze zit dus strak tegen je voor as.
Heeft de buiten kant nu ook nog een PU kraag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-07-2018 16:53 #177867 door Gideon Los
Beantwoord door Gideon Los in topic Onderste draagarmrubber erin persen, volgorde ?
Welk merk PU bussen heb je gebruikt als ik vragen mag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-07-2018 19:20 #177873 door Gideon Los
Beantwoord door Gideon Los in topic Onderste draagarmrubber erin persen, volgorde ?

Ginoceros schreef : Hoi Gideon, merk weet ik niet maar het is de PU set die de club webshop aanbiedt.


Okee, dank voor je antwoord. Je hebt verschillende merken ( superflex, superpro, etc) en was wel benieuwd of er kwaliteitsverschil in zit. Jouw pu bussen zien er goed uit. Rijd goed?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-07-2018 20:09 #177876 door Gideon Los
Beantwoord door Gideon Los in topic Onderste draagarmrubber erin persen, volgorde ?
Je bent goed bezig! ziet er goed uit allemaal.

Ik deel je mening dat de gemiddelde amazon best wel hier en daar wat speling heeft in de ophanging. En dat komt het weggedrag niet ten goede.

Wat jij nu aan je amazon doet, dan ben ik ook van plan. Ik wil een motorconversie doen en flink meer PK's en daar hoort een goede en strakke wegligging bij. Maar ja, hoe ver moet je hierin gaan? comfort is voor mij minder belangrijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.