Carbon fiber Volvo onderdelen

Lees meer
18-04-2019 07:56 #182942 door Teun Mol
Carbon fiber Volvo onderdelen is gemaakt door Teun Mol
Beste Volvo leden,

Recentelijk heb ik een oven gekocht waar ik onderdelen van koolstofvezel mee kan maken. Ik ben van plan om verschillende onderdelen hiermee te gaan maken voor mijn eigen volvo amazon. Maar omdat mijn eigen volvo nog niet in het stadium daar voor is heb ik de mogelijkheid om ook andere volvo onderdelen te gaan maken. Indien er vraag is op het forum voor koolstofvezel onderdelen hoor ik het graag. Indien er genoeg vraag is naar 1 en hetzelfde onderdeel zal ik deze ook gaan maken en zal dit onderdeel voor een mooie prijs te koop zijn. Er zit wel een beperking aan de mogelijkheid van de onderdelen en dat is het formaat. Zo heeft de oven een interne capaciteit van 1070 x 688 x 500mm. Dit betekent dat er helaas geen grote panelen in kunnen. Wat de qualiteit van de producten betreft zal deze zeer hoog zijn. De onderdelen zullen gemaakt worden van prepreg koolstofvezel. Dit is hetzelfde materiaal en techniek waar onder andere Donkervoorts, Lamborghini's en andere supercars van worden gemaakt. Nu zal de qualiteit niet exact hetzelfde zijn als deze producenten aangezien zij net een ander type oven gebruiken namelijk een autoclaaf maar voor bijvoorbeeld interieur delen is deze qualiteit ruimschoots meer dan voldoende. Dus leden laat het maar horen als jullie hier onderdelen van willen hebben en wanneer er genoeg vraag is naar hetzelfde product zal ik ze gaan maken. Houd wel rekening met het formaat van het gewenste onderdeel.

Teun Mol.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-04-2019 18:05 #182944 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Carbon fiber Volvo onderdelen
Hallo Teun,

Is het een optie om, als je een en ander geproduceerd hebt, dit te laten zien op de beurs in september? Het thema is namelijk tuning en styling dit jaar.

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.