Welkom, Bezoeker

Onderwerp Landelijk kampeerweekend

Landelijk kampeerweekend 02 feb 2011 20:32 #100165

• Joan Tacx
  • Joan Tacx's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Premium Member
  • Premium Member
Hallo Allemaal,

Weet iemand al iets over het inschrijven voor het kampeerweekend ?

Groetjes

Landelijk kampeerweekend 04 feb 2011 00:11 #100202

• Hans Bakker (GAST)
  • Hans Bakker (GAST)'s Profielfoto
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Dat het niet bekend werd gemaakt tijdens de nieuwjaarsreceptie was al vreemd, maar nu kan er toch wel een berichtje worden gemaakt.

Landelijk kampeerweekend 09 feb 2011 15:36 #100351

• Paul Franse
  • Paul Franse's Profielfoto
  • Elite Member
  • Elite Member
Ook wij hadden verwacht dat er al een mogelijkheid tot inschrijven en wat meer informatie zou zijn. Weet iemand al iets?
Life is what you make it!

Landelijk kampeerweekend 16 feb 2011 20:49 #100575

• Rob Kooi
  • Rob Kooi's Profielfoto
  • Premium Member
  • Premium Member
Ook wij staan hierover in de wacht. Hebben ons meestal om deze tijd allang opgegeven!!
Ama Favorit '67, Kawa Z650 '77

Landelijk kampeerweekend 16 feb 2011 21:28 #100579

• Niek de Boer
  • Niek de Boer's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
We zullen voor Hemelvaart toch wel wat horen!

Landelijk kampeerweekend 20 feb 2011 13:01 #100699

• Ronald Menges
  • Ronald Menges's Profielfoto
  • Elite Member
  • Elite Member
Beste kampeerders,
Maak jullie niet ongerust: het landelijk kampeerweekend gaat door. Zoals jullie wellicht weten, zijn er wat strubbelingen geweest in het bestuur van regio-midden. Daardoor is de zaak wat vertraagd. Afgelopen week is er samen met het bestuur vergaderd en zijn er spijkers met koppen geslagen. Zoals ook al op de Nieuwjaarsreceptie is bekend gemaakt, gaan we naar het NCC terrein in Zeewolde( zie agenda) Binnen twee weken moet er op de site een inschrijfformulier staan. In het VCM van april zal nog verdere informatie staan. Het is allemaal verlaat, maar ik heb goede hoop dat het goed komt. Ik doe in ieder geval mijn best. Jan Henk Koning kan echter nog veel hulp gebruiken. Dus als je wilt helpen met een onderdeel, schroom niet om je aan te melden bij regiomidden@volvokv.nl Gelukkig is het kampeerweekend pas op 1 juni, dus we hebben nog even.
Groet, Ronald

Landelijk kampeerweekend 04 mrt 2011 18:22 #101137

• Niek de Boer
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Nog maximaal 2 nachtjes slapen en dan staan de lang verbeide inschrijfformulieren op de site! (dan zijn immers gelukkig de twee weken van smartelijk wachten voorbij!)Wie weet zijn ze een dag eerder en kunnen we morgen al aan de slag met onze inschrijving!Ik wil weer eens de eerste inschrijver zijn.Hoe leuk was het vorig jaar, toen we plek moesten raden en ik de troostprijs won.:Een plaats op een naburige camping.

Landelijk kampeerweekend 06 mrt 2011 15:24 #101209

• Niek de Boer
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Het doet mij veel verdriet u mede te moeten delen ,dat de toegezegde termijn van twee weken,waarbinnen de inschrijfformulieren op de site zouden staan , heden is verstreken.Of heb ik iets gemist? Ik hoop het maar,want ik begin me nu toch echt zorgen te maken.
Moeten wij voor de Hemelvaartvakantie al naar een andere tijdsbesteding gaan omzien?
Ik heb de reactie van Ronald nog eens goed nagelezen.Hij begint met te zeggen:"" het kampeerweekend gaat door"".Daarna wordt hij al heel wat minder stellig door op te merken ""ik heb goede hoop ,dat het goed komt""en vervolgens ""ik doe in ieder geval mijn best"".In dat laatste heb ik gelukkig alle vertrouwen,maar het garandeert niet het doorgaan van het festijn.
In het nieuwe nummer van ons - wederom prima verzorgde -verenigingsblad lees ik op blz 21.dat er om hulp wordt gevraagd bij het organiseren van het kampeerweekend.Bij het nauwkeurig lezen van het einde van dit bericht sloeg de vrees mij om het hart.Het eindigt namelijk met een ,naar mijn gevoel ,wat verkapt en angstaanjagend dreigement :"" met een beetje extra hulp kunnen wij en de vrijwilligers zo in het voorjaar weer genieten van een geweldig kampeerweekend"".
Oei! Moet ik dat zo lezen,dat wanneer dat beetje extra hulp onverhoopt uitblijft ,we niet gaan genieten van het kampeerweekend?
Zal ik me -bij gebrek aan aanmeldingsformulieren voor het weekend -dan toch moeten aanmelden en wel voor het verlenen van een beetje hulp?

Landelijk kampeerweekend 07 mrt 2011 18:11 #101242

• Joan Tacx
  • Joan Tacx's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Premium Member
  • Premium Member
Ik denk dat het verstandig is om ze inderdaad een beetje hulp te geven.
Ze hebben het hard nodig, als ik zo alles lees.

Ik sla even over, want Regio West is in 2012 aan de beurt, dus moeten we aan de slag. ;)

Landelijk kampeerweekend 14 mrt 2011 11:57 #101430

• RenĂ© Ruiter
  • RenĂ© Ruiter's Profielfoto
  • Premium Member
  • Premium Member
Ik heb er ook een hard hoofd in, normaal heeft al meer dan de helft zich aangemeld, zijn de teams al ingedeeld en druk met regelen van de kleine dingen. De hoofdlijnen zijn dan allemaal al geregeld.
Joan zei het goed "als je nu nog een band moet regelen.........."

Ik spreek uit ervaring, vorig jaar zat ik in de organisatie van regio oost, dus ik weet wat er allemaal bij komt kijken.

Waarom staat er op de site niet een item voor het kampeerweekend waar iedereen kan zien dat er hulp gevraagd word etc.
nu gaat het via het forum en van horen zeggen.

Ik hoop dat het allemaal goed komt, maar het is bedroevend om te zien hoe het (jammer genoeg) wederom gaat met regio midden. Als de regio dit soort dingen niet aan kan doe het dan niet meer, dan maar 1 regio minder voor het kampeerweekend.
Op deze manier begin je al met een negatief gevoel en dat is niet de bedoeling, we willen allemaal een leuk en ontspannen weekend hebben, waarin we weer een hoop bekende ontmoeten en spreken. En met plezier aan terug denken.

Laten we het beste hopen

Rene Ruiter
regio oost