Verhuur P1800

• Arjen Roelse
  • aanwezig
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Allround beunhaas
Lees meer
19-05-2022 07:15 #199006 door Arjen Roelse
Verhuur P1800 is gemaakt door Arjen Roelse
Mijn broertje en ik hebben samen een 244T, de bedoeling was deze klaar te hebben voor z'n bruiloft.
Maar helaas, huis ging voor, auto is nog niet af.

Bedoeling is dat hij 30 juli dit jaar gaat trouwen...

Is er iemand die zijn P1800 wil verhuren voor trouwerij? De locatie is in vrouwenpolder dus wellicht een beetje in de buurt dat dat handig is.

Hoor graag,

Arjen

Nulzes-23956578

Appen heeft de voorkeur daar ik op zee weinig telefoon signaal ontvang :p

" Veni vidi fixi "
Discussie gesloten.
Lees meer
19-05-2022 21:22 #199018 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Verhuur P1800
Beste Arjen,

In de polisvoorwaarden van de meeste oldtimerverzekeringen  staat tegenwoordig ,dat de oldtimer niet mag worden verhuurd. In geval van schade tijdens verhuur zal de verzekeringsmaatschappij dan ook niet uitkeren.

Groet, Niek de Boer.

Discussie gesloten.
  • Arjen Roelse
  • aanwezig
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Allround beunhaas
Lees meer
20-05-2022 13:28 #199025 door Arjen Roelse
Beantwoord door Arjen Roelse in topic Verhuur P1800
Bedankt voor je reactie, maar ik vraag of er iemand zijn auto wil verhuren of uitlenen. Niet hoe dit verzekerings technisch in elkaar steekt.

Graag alleen reageren als er interesse is om een auto uit te lenen tegen vergoeding oid.

" Veni vidi fixi "
Discussie gesloten.
Lees meer
20-05-2022 14:12 #199027 door Cor Mulder
Beantwoord door Cor Mulder in topic Verhuur P1800
Een opmerkelijk antwoord, Arjen.
Ik denk dat Niek met de beste bedoelingen een terechte waarschuwing afgeeft.
Discussie gesloten.
  • Arjen Roelse
  • aanwezig
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Allround beunhaas
Lees meer
20-05-2022 14:25 - 20-05-2022 14:41 #199028 door Arjen Roelse
Hilarisch forum dit, als je een vraagt stelt over een rembekrachtiger krijgt je ongevraagd, niet kloppend advies over invoer rechten.

Als je je eigen voorstelt krijg je ongevraagd advies over hoe je een forum moet gebruiken en als je een auto ter bruikleen vraagt voor een bruiloft krijg je ongevraagd advies over verzekering technische zaken.

Facebook is er niets bij!

" Veni vidi fixi "
Discussie gesloten.
Lees meer
20-05-2022 14:40 #199029 door P. Hanot
Beantwoord door P. Hanot in topic Verhuur P1800

Arjen Roelse post=199028 schreef : Hilarisch forum dit, als je een vraagt stelt over een rembekrachtiger krijgt je ongevraagd, niet kloppend advies over invoer rechten.

Als je je eigen voorsteld krijg je ongevraagd advies over hoe je een forum moet gebruiken en als je een auto ter bruikleen vraagt voor een bruiloft krijg je ongevraagd advies over verzekering technische zaken.

Facebook is er niets bij!

Als dit forum je niet bevalt, dan kan je beter uitkijken naar een (voor jou)  beter geschikt forum.
Discussie gesloten.
  • Arjen Roelse
  • aanwezig
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Allround beunhaas
Lees meer
20-05-2022 14:43 #199030 door Arjen Roelse
Weer ongevraagd advies echt goed dit.

" Veni vidi fixi "
Discussie gesloten.
Lees meer
20-05-2022 15:58 #199032 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic Verhuur P1800
Beste Arjen, de sfeer op dit forum is oprecht, vriendelijk en ondersteunend. Maar blijkbaar wekken reacties ergernis bij je op. Jammer.
Discussie gesloten.
Lees meer
20-05-2022 16:03 #199033 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Verhuur P1800
Dames en heren,

Laten we het even gezellig houden .
Volgens mij is er niks mis met de geplaatste opmerkingen. Het is inherent aan het gebruik van een forum om bepaalde reacties niet leuk te vinden / ongevraagd advies te ontvangen.
De rapporteer-knop is niet voor dit soort situaties.

Overigens lijkt het zo dat de verzekeringsopmerking van belang is voor diegene die de auto 'verhuurt' en daarom irrelevant is, maar het tegenovergestelde is het geval.
De verhuurder als schadelijdende partij kan geen beroep doen op zijn verzekering (die zullen namelijk alles op alles zetten om niet tot vergoeding over te hoeven gaan). De verhuurder klopt dus direct aan bij de schadeveroorzakende partij; de huurder.
Als je kijkt naar de gemiddelde taxatiewaarde van een P1800, dan heb ik dat persoonlijk niet op mijn bankrekening staan (ik denk niet dat ik de enige ben). Juist daardoor is het op zijn beurt weer een financieel risico voor de verhuurder omdat die achter het geld aan zal moeten met alle moeilijkheden (en kosten) die daarbij spelen.

Lees het daarom als een financiële waarschuwing voor de 'huurder' Arjen. Het is ongevraagd advies; dat ben ik met je eens. Het is alleen helaas advies wat snel wordt vergeten of waarover wordt gedacht: dat komt wel goed.
De bereidheid om met de 'verhuurder' financiële afspraken te maken in geval van schade is dus de oplossing. Als jij / de huurder dat weet is er niks aan de hand.

Ik hoop dat je iemand weet te vinden die zijn P1800 beschikbaar stelt!

Case closed.

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.
Discussie gesloten.
  • Arjen Roelse
  • aanwezig
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Allround beunhaas
Lees meer
17-06-2022 02:00 #199417 door Arjen Roelse
Het topic kan dicht en verwijderd, m'n broertje heeft een auto gevonden.
Niet via hier.

" Veni vidi fixi "
Discussie gesloten.