Rode Volvo P1800s uit 1966

• Rene van Ooste
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2024 12:47 - 26-08-2024 13:48 #1046404 door Rene van Ooste
Rode Volvo P1800s uit 1966 is gemaakt door Rene van Ooste
Te Koop aangeboden een rode Volvo P1800S in (zeer) goede staat. Laatstelijk getaxeerd in Juni 2023 door een VKV taxateur met de volgende Fehac kwaliteitsklasse:  Fehac kwaliteitsklasse: 3. Goed *.  Foto's van de auto zijn opgenomen in het taxatierapport. Reden voor verkoop is het zeer geringe gebruik van de auto.

Prijs: In overleg, de auto is in een prima staat, dus alleen graag serieuze biedingen aub.
- het modeltype: P1800s
- het bouwjaar : 1966
-de kilometerstand : 12067
- de kleur : rood
- brandstof : benzine (ik gebruik alleen 98)
- een overzicht van aanwezige accessoires : vele originele (Zweedse) accessoires (o.a. originele Zweedse kentekenplaten, mistlampen, verschillende andere onderdelen, en documentatie van vorige Nederlandse eigenaar)
- een overzicht van aanpassingen aan de auto : nieuwe overdrive, recente restauraties uitgevoerd, nieuwe voorstoelen, nieuwe radiator en draagbalk, nieuwe lucht- en brandstoffilters, overzicht aanwezig van alle onderhoud gepleegd  in de laatste jaren door Toncar, Berkel en Rodenrijs.
- de staat van het onderhoud : goed onderhouden auto, ook volgens beschrijving in recent taxatierapport "In gebruikte toestand met normale gebruikssporen overeenkomstig de ouderdom van het voertuig. Gebruiksklaar, kan direct deelnemen aan het verkeer. Geen directe reparaties noodzakelijk".

Diverse foto's bijgevoegd die tijdens de keuring en taxatie zijn genomen door de VKV Taxateur in Juni 2023.
Laatst bewerkt 26-08-2024 13:48 door Rene van Ooste. Reden: Zaken vergeten te vermelden en foto's in logische en juiste volgorde gezet uit taxatie-rapport.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• H.M.P.J. van Oers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2024 11:52 #1047125 door H.M.P.J. van Oers
Beantwoord door H.M.P.J. van Oers in topic Rode Volvo P1800s uit 1966
graag je vraagprijs vermelden

• Rene van Ooste
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2024 14:36 #1047129 door Rene van Ooste
Beantwoord door Rene van Ooste in topic Rode Volvo P1800s uit 1966
Goedendag,
ik heb bewust geen vraagprijs opgenomen, want dat leidt uit ervaring vaak alleen tot een "over en weer" loven en bieden situatie. Daar heb ik geen tijd voor en ook geen zin in. De auto is in een prima staat en daar hoort ook een passende prijs bij.

Indien je belangsteliing hebt dan hoor ik het natuurlijk graag en als dit, na een bezichtiging neem ik aan(?), dan uitmondt in serieuze belangstelling dan is het tijd genoeg om over een prijs te spreken en evt overeenstemming te bereiken.

Dank voor je reactie. Ik hoor graan van je.
René

PS, voor je informatie:
Ik heb zaterdag over een week, een tweede bezoek van een serieuze belangstellende die een tweede uitgebreidere check wil doen en daarna een serieus bod wil doen. Daarnaast heb ik wat "af en aanlopers" zo nu en dan.

• Chris Caenen
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
07-11-2024 16:02 #1047131 door Chris Caenen
Beantwoord door Chris Caenen in topic Rode Volvo P1800s uit 1966
Dag René,

Ik denk dat het goed is dat jij deze post leest:  www.volvokv.nl/forum/volvo-auto-te-koop-...nties-graag-afmelden

Hier kan je zien waaraan advertenties op dit forum dienen te voldoen. Een van de punten is vraagprijs of richtprijs

Succes met de verkoop

chris

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD