rubber

  • Henriette Schoonderwoert (GAST)
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
30-05-2018 20:23 #177099 door Henriette Schoonderwoert (GAST)
rubber is gemaakt door Henriette Schoonderwoert (GAST)
geacht forum ik ben op zoek naar een afsluitrubber voor het olie luchtfilter en de zenith carburateur namelijk de 34 niet de 36 deze is te groot en past niet op de carburateur prijs geen bezwaar groet henriette

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-05-2018 09:55 #177107 door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic rubber
Hallo Henriette ,
Kijk eens bij Skandix ,hose air filter pr.nm 1018623.
Gr Jan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-05-2018 12:52 #177110 door Leo Foederer
Beantwoord door Leo Foederer in topic rubber
Gek dat de webshop het als een en hetzelfde onderdeel ziet: www.volvokv.nl/producten/product/4456-ru...6/category_pathway-2
Volgens het onderdelenboek is het ook hetzelfde nummer voor 34VN en 36VN.

P544B B16A, P220VE B18A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-05-2018 23:23 #177114 door Jan van Vliet
Beantwoord door Jan van Vliet in topic rubber
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad. De door onze VKV webshop verkochte rubber ring die zowel voor de VN 34 als 36 zou passen,paste niet op het luchtfilterhuis van mijn pv van 1957 met B16 motor. Ik heb toen twee luchtfilterhuizen vergeleken en kwam er achter dat het verschil wordt veroorzaakt door de verschillende diameters van de luchtopeningen van de filterhuizen waarmee de filterhuizen op de carburateur gemonteerd worden. Al lijken de luchtfilterhuizen voor de B16 op het oog hetzelfde, ze zijn verschillend. Er zijn ( volgens mij de vroege types)) luchtfilterhuizen die met een smalle beugel op 1 kopbout bovenkant motorblok gemonteerd worden, terwijl de iets latere een brede beugel hebben die op 2 kopbouten gemonteerd worden.



Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.