Thomas zoekt een Volvo Duett voor zijn bruiloft

Lees meer
28-09-2017 17:09 #172077 door Peter Rumen
Onderstaande mail heb ik op 28 september ontvangen en Thomas van den Hurk is naarstig op zoek naar een Duett voor zijn bruiloft. Wie kan hem helpen om zijn droom uit te laten komen en zijn bruiloft op te sieren met zijn klassieke Volvo.

Hallo Peter,

Via de website volvovk.nl ben ik aan dit e-mailadres gekomen.

Op woensdag 18 oktober a.s. stappen mijn vriendin en ik in het huwelijksbootje.
Ik als groot Volvo-liefhebber zou het heel gaaf vinden als we die ochtend onszelf kunnen verplaatsen met een Volvo Duett. Het gaat om twee á drie korte ritjes in de ochtend binnen Mierlo (tussen Eindhoven en Helmond).

Zou jij me willen helpen om iemand te vinden die zijn/haar Volvo Duett (met of zonder chauffeur) voor ons beschikbaar wil stellen die ochtend?

Groeten,

Thomas van den Hurk
06-53842543
thomas@ictbythomas.nl

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2017 20:31 #172088 door Hans van Buiten
Beantwoord door Hans van Buiten in topic Thomas zoekt een Volvo Duett voor zijn bruiloft
Er is een bedrijf/liefhebber genaamd,,Aanstaande" welke een Duett verhuurd,even Googlen en wie weet lukt het,fijne dag,Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2017 20:25 #172120 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Thomas zoekt een Volvo Duett voor zijn bruiloft
Voor zover ik zojuist heb begrepen is Thomas inmiddels voorzien.

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2017 21:47 #172121 door Peter Rumen
Beantwoord door Peter Rumen in topic Thomas zoekt een Volvo Duett voor zijn bruiloft
Hallo Paul,

Tjonge......het nieuws gaat nog sneller dan een Duett kan rijden. Van Thomas vanmiddag een email ontvangen dat hij in de Duett van Hukke Basard mag rijden.
Leuk dat Thomas een leuke bruiloftsauto heeft kunnen vinden.

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-10-2017 11:58 #172157 door Roland Horsten
Beantwoord door Roland Horsten in topic Thomas zoekt een Volvo Duett voor zijn bruiloft
Mooi dat het gelukt is, de Duett lijkt me een prachtige auto voor zo'n dag. Krijgen we misschien na afloop ook een foto te zien?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-10-2017 19:12 #172222 door Peter Rumen
Beantwoord door Peter Rumen in topic Thomas zoekt een Volvo Duett voor zijn bruiloft
Ik heb in ieder geval met Thomas afgesproken dat hij een digitale foto zou sturen. En als Huke dat goedvindt kunnen we deze plaatsen, of misschien nog leuker om daar wat van te laten zien in het VK Magazine!

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.