verzekeringen

Lees meer
29-03-2017 13:50 #167731 door Ed Vijgen
verzekeringen is gemaakt door Ed Vijgen
:pinch:

Beste,
klopt het dat oldtimerverzekeringen meestal tot een max. aantal kilometers per jaar afgesloten kan worden, of zijn er ook verzekeraars die een hoger max. kilometers handhaven? Mijn bedoeling is n.l. om het hele jaar te rijden waardoor ik incl. vakanties rond de 10 a 12000 km per jaar zal komen.

alvast dank
Ed Vijgen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-03-2017 15:43 - 29-03-2017 15:53 #167734 door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic verzekeringen
Ik heb bij GIO (Almere) een verzekering voor dagelijks gebruik van mijn Amazon (als eerste auto) met een maximum van 20.000 km/jaar. Tot nu toe bevalt dat uitstekend, maar heb ook nog geen schade gereden. Deze 'eerste auto' verzekering van GIO is op basis van bonus/malus, de premie is dus afhankelijk van je aantal schadevrije jaren.

Zie deze verzekering nu niet op hun website (www.gio.eu), weet dus niet of zij nog nieuwe van dergelijke verzekeringen afsluiten voor een Amazon. Wel voor modellen vanaf de 240. Je geeft ook niet aan wat voor auto je wil verzekeren, voor een echt oude auto kan dagelijks gebruik nog lastig zijn, maar je kunt natuurlijk ook GIO bellen.

Naast de Amazon heb ik bij GIO ook nog een Duett met een all-risk klassiekerverzekering met een maximum van 7500 kilometer per jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-03-2017 21:49 #167759 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic verzekeringen
In vrijwel alle gevallen zul je dan inderdaad in een gewone bonus/malus verzekering terecht komen.
Ik weet één oldtimerverzekering die geschikt zou kunnen zijn. Dat is die van voorheen Snelder-Duiven, nu overgenomen door Hendriks www.oldtimercollectief.nl/oldtimerverzek...or-dagelijks-gebruik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-03-2017 23:15 #167766 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic verzekeringen
Bij Van Lanschot Chabot kun je een classic car verzekering afsluiten voor max. 10.0000 km per jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-04-2017 17:38 #167962 door Ed Vijgen
Beantwoord door Ed Vijgen in topic verzekeringen
beste Rudolf,
Hartelijk dank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-04-2017 17:39 #167963 door Ed Vijgen
Beantwoord door Ed Vijgen in topic verzekeringen
Beste Lars,
hartelijk dank voor reactie

groet
Ed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-04-2017 17:40 #167964 door Ed Vijgen
Beantwoord door Ed Vijgen in topic verzekeringen
Hallo Gert,.
Hartelijk dank
groet
Ed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.