Volvo Amazon kopen of niet?

Lees meer
10-11-2016 11:27 - 10-11-2016 11:28 #164847 door S.P.H Simon
Beantwoord door S.P.H Simon in topic Volvo Amazon kopen of niet?
Je zou een recentere klassieker kunnen kijken.
Bijvoorbeeld een Volvo 340 of 66, die zijn wat goedkoper en in onderhoud door goedkopere onderdelen.
www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m11051...reviousPage=lr&pos=5
www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1...reviousPage=lr&pos=7
Ook kan je als je er toch weinig mee wilt rijden een in de overgangsregeling kunnen nemen, nog goedkoper.
Wel moet je iemand meenemen die weet waar je op moet letten bij aanschaf van een auto, maar dat geld voor alle 2e handsjes ;)

Duett1964-Amazon1965-145(1970)-P1800e(1970)-242(1976)-262(1979)-343'84

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-11-2016 12:27 #164848 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Volvo Amazon kopen of niet?
Maar het gaat er juist om dat men geen mrb wil betalen en op gas wil rijden. Ik zat ook aan een 2 serie te denken welk belasting vrij is maar die zijn ook al aan de prijs of heel slecht want die kunnen ook roesten. De recentere betaal je ook weer of de volledige mrb voor of 10 euro per maand in de 25 jaars regeling. Maar dan gewoon lekker op benzine rijden wat ook weer niet op gas is. Hoe je het wend of keert een belasting vrije auto op gas rijden is gewoon een duurdere aangelegenheid als je zonder zorgen wilt blijven rijden. Zoals reeds gezegd je rijd een klassieker voor de hobby en een hobby kost geld. Waar je ook op moet letten is dat je bij 9 van de 10 verzekeringen lekker goedkoop kan verzekeren maar dat je geen no claim opbouwd. Dit is uit eigen ervaring. Het is dat ik kon aantonen dat ik een bedrijfs auto had van mijn werk maar vanaf je 20 ste tot je 40 ste geen no-claim opbouwen doordat ik altijd oldtimers en klassieker verzekering had, en dan een moderne auto kopen waar je je dagelijks in gaat verplaatsen ipv een oldtimer wordt een hele dure premie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-11-2016 14:34 #164851 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic Volvo Amazon kopen of niet?
Of een licht, klein en zuinig autootje. Mijn zoon heeft bijna 3 jaar geleden een Fiat panda 1,1L uit 2001 gekocht voor € 600. Erg zuinig, weinig wegenbelasting, makkelijk parkeren en verbazingwekkend betrouwbaar. Nauwelijks reparatiekosten en héél goedkope onderdelen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-11-2016 16:53 #164854 door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic Volvo Amazon kopen of niet?
Precies , daar dacht ik ook aan , renault twingo , daihatsu cuore , nissan micra , susuki alto , koop je als ze wat ouder zijn voor weinig , echt weinig en,, omdat ze vaak als 2e of 3e auto gebruikt zijn met lage km stand..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.