Kinderstoeltjes 144

Lees meer
04-07-2016 23:17 #161601 door Pjelle (GAST)
Kinderstoeltjes 144 is gemaakt door Pjelle (GAST)
Omdat ik opzoek ben naar een andere 2e auto en ik een 144/145 wel erg interessant vind heb ik nog een belangrijke vraag.

Weet er iemand of er 2 maxicosi's en een kinderstoel van een kind van 2/3 jaar achterin een 144 past??
Als dit niet zou passen zou het betekenen dat ik een andere auto moet zoeken :-(

Alvast bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-07-2016 23:26 #161602 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Kinderstoeltjes 144
Achterin kon wel eens tricky worden. Volgens mij heb je namelijk rolgordels nodig om die dingen goed vast te zetten en misschien zelfs wel driepunts rolgordels. Al denk ik dat je een EasyBase misschien ook wel goed vast krijgt met een tweepunts rolgordel.
Ik denk dat je wel een cosi of kinderstoel op de voorstoel en dan de andere twee stoelen links en rechts achterin kwijt zou kunnen. Nog los van het vraagstuk of je gordels lang genoeg zijn.
Ook is het de vraag of je nog een vijfde zitplaats overhoudt in het midden...
Maar goed, meten (of proberen) is weten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-07-2016 21:01 - 05-07-2016 21:13 #161618 door Pjelle (GAST)
Beantwoord door Pjelle (GAST) in topic Kinderstoeltjes 144
Misschien is er iemand die in de buurt van Steenwijk woont zodat ik kan passen.
Zou wel super zijn!

Of weet iemand de breedte achterin?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-07-2016 21:52 #161619 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Kinderstoeltjes 144
Ons is het in het verleden wel gelukt:


Life is what you make it!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-07-2016 22:05 #161620 door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic Kinderstoeltjes 144
Hallo Pjelle,wij zijn met een 144 in Lange Lille op vakantie ,dit is bij Steenwijk in de buurt als je wilt kun je langskomen en passen .
Gr .Jan.0652001882.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-07-2016 22:44 #161621 door Pjelle (GAST)
Beantwoord door Pjelle (GAST) in topic Kinderstoeltjes 144
Ok super!
Dat is inderdaad niet heel ver weg. Ik zal even moeten kijken wanneer ik tijd heb.
Je herkent het vast wel...druk druk druk...
Tot wanneer ben je daar?

Gr.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-07-2016 15:30 #161944 door A Heger (GAST)
Beantwoord door A Heger (GAST) in topic Kinderstoeltjes 144
Ik heb er zelf rolgordels ingezet en in het midden een vaste gordel. De meeste zitjes moet je inderdaad met een rolgordel vast zetten. In het midden blijft ook weinig ruimte over bij een 144 doordat de rugleuning iets naar binnen loopt aan de zijkanten staan de zitjes iets naar binnen gedraaid. Ik denk dat als je gordels langgenoeg maakt het wel moet passen maar helemaal stevig vast komen ze niet te zitten.

144 DL 1971
V40

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-07-2016 15:51 #161945 door Pjelle (GAST)
Beantwoord door Pjelle (GAST) in topic Kinderstoeltjes 144
Ik heb laatst gepast(niet bij jan) maar het is allemaal wel heel erg krap met de stoeltjes die ik nu heb. Ze passen naast elkaar maar de deur wil dan niet fatsoenlijk dicht. Het gordel gebeuren heb ik dan nog niet eens gepast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-07-2016 19:13 #161956 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Kinderstoeltjes 144
Wij hebben nog een kinderstoeltje over met een breedte van ca. 40 cm. Dat is smaller dan de meeste kinderstoelen. Dit stoeltje is geschikt voor kinderen van 3-10 jaar oud met een gewicht van 15 tot 36 kg en een lengte van 96 tot 145cm. Het zitgedeelte is ook los te gebruiken als zitverhoger. Als je het probleem hiermee op kan lossen kan het stoeltje voor een zacht prijsje weg.

Met vriendelijke groet,
Paul Franse

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-07-2016 22:54 #162124 door Ton Everaers
Beantwoord door Ton Everaers in topic Kinderstoeltjes 144
Ik heb in onze 144S een isofix beugel gemonteerd. Ik heb hiervoor een beugel voor een Ford Focus gekocht en deze met 2 zware bouten en dikke ringen aan de carosserie bevestigd. Het toeval wil dat het geribbelde deel van de stoffering van de achterbank precies even breed is als het isofix systeem. Dus door een klein stukje van de naden in de bekleding van de rugleuning los te tornen kun je de isofix haken dwars door de rugleuning in de isofix ogen steken. Het stoeltje zit superstevig en precies in het midden van het zitvlak. Als je de stoel eruit haalt zie je niet dat er isofix inzit. Zo behoud je de originele looks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.