Vragen omtrent aanschaf Amazon Combi 1963,

Lees meer
16-05-2016 09:54 #160449 door Zon
Beantwoord door Zon in topic Re:Vragen omtrent aanschaf Amazon Combi 1963,
Bedankt voor de info.
Ik heb deze auto niet gezien, maar je verhaal is heel herkenbaar!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-05-2016 11:02 #160452 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Re:Vragen omtrent aanschaf Amazon Combi 1963,
Herkenbaar inderdaad. In mijn zoektocht waren auto's in het echt ook vaak slechter dan beschreven.
Vaak uit onwetenheid, soms niet.

Ik weet er nog eentje. Staat sinds gisteren in consignatie te koop bij Volvo Lotte .
Kost volgens mij 8000 euro.
Zou een grotendeels ongelaste auto zijn, alleen gelast aan de bodem (maar dat zou wel beter kunnen).
Technisch goed bijgehouden.

Ik had nog even het idee om daar die te switchen als basis voor mijn project, maar ga inmiddels toch met mijn huidige body verder. Wel ga ik nog even kijken binnenkort, al is het alleen maar uit nieuwsgierigheid of hij echt zo origineel en hard is.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-05-2016 10:44 - 17-05-2016 10:48 #160477 door S van de Wal (GAST)
Beantwoord door S van de Wal (GAST) in topic Vragen omtrent aanschaf Amazon Combi 1963,
Vriendelijk bedankt voor de tip Lars, ik heb gelijk een bericht hun kant op gestuurd.
Auto ziet er zo op de foto en de foto op hun pagina goed uit.

Gisteren in Soest wezen kijken naar het exemplaar dat door Auto Krook wordt aangeboden.
Leuke auto, maar uiteraard wel een paar issues.
Wat mij het meest opvalt is dat de hele neus nieuw plaatwerk is en dat de binnenzijde van het motorcompartiment redelijk vet is, tot aan de accu aan toe.
Ook is er wat laswerk aan de onderzijde aan een draagbalk wat niet zo netjes is uitgevoerd.
De wagen trekt wat naar rechts, en de remmen zijn niet goed afgesteld.
De versnellingsbak "hobbelt" bij het sneller gaan rijden.

Maar wat een verschil met de eerste die we gezien hebben, maar ergens zegt mijn gevoel dat dit hem nog niet is. Als ik alle puntjes optel en mijn ervaringen daarin meeneem moeten we nog even verder kijken.

Vreemd is ook dat de verkoper er helemaal geen verhaal bij lijkt te hebben, hij weet niets over auto zegt hij. Het enige dat hij verteld is dat de vorige eigenaar hem na een week belde omdat hij de auto terug wilde.

Nu eerst einde van de week op vakantie, en als ik 1 juni weer terug ben ga ik een afspraak maken om bij een veelbelovende auto te gaan kijken.
Ik ben benieuwd, en houdt jullie op de hoogte, nogmaals mijn dank voor de tips en reacties.
De liefde voor de Amazon Combi is alleen maar toegenomen de afgelopen dagen.

Gr.

Sjoerd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.