Project-auto's op de Volvo Klassiekerbeurs 2016

Lees meer
29-05-2016 13:25 #160798 door Paul Franse
Wellicht hebt u afgelopen jaar de diverse projecten gezien die stonden opgesteld in de Spijkerhal. En wellicht heeft u toen gedacht dat uw eigen Volvo hier niet had misstaan. Welnu, we zijn van plan hier een vervolg aan te geven, dus dit is uw kans! Heeft u een unieke Volvo, of unieke Volvo-items etc. die u graag wil laten zien, dan kunt u dat kenbaar maken op techniek@volvobeurs.nl. Wij willen graag van u weten wat u wil laten zien, of er transport geregeld moet worden (dit is beperkt mogelijk), en welke dagen u beschikbaar bent. Wat wij er tegenover stellen is een kleine vergoeding als uw Volvo op eigen gelegenheid naar de beurs komt, vrije toegang op beide dagen voor de eigenaar, en de unieke gelegenheid uw project te laten zien aan de ware liefhebbers. Gezien het thema van dit jaar is er een voorkeur voor open Volvo’s in de ruimste betekenis van het woord. Wij horen graag van u.

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-06-2016 22:21 #161344 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Project-auto's op de Volvo Klassiekerbeurs 2016
Tot op heden helaas nog wat weinig respons. Wie mag ik verwelkomen op de beurs met zijn of haar unieke Volvo project? Graag reageren op techniek@volvobeurs.nl of in dit topic zodat we contact met je op kunnen nemen. Als je iemand weet wiens project ook de moeite waard is, wil je dan wellicht deze oproep even doorzetten. Bij voorbaat dank!
Uiteraard zijn projecten van vorig jaar ook weer welkom, zeker als ze in een gevorderd stadium verkeren.
We horen graag van jullie.

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-06-2016 16:56 #161351 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Project-auto's op de Volvo Klassiekerbeurs 2016
Ik had begrepen dat het dit jaar voornamelijk over cabrio's moest gaan, dan ben je met de 1800 cabrio en wat Amazons op een Duet chassis en het project van Rob van de katterug er wel.
Misschien kun je uitleggen wat je precies zoekt, ik heb een - in mijn ogen uniek - P1800 ES in het spit en na het weekeinde op een schragenstel staan.
Veel aan verbeterd met name de afwatering, dit is al op het forum aan de orde geweest, dus ik dacht daar zitten jullie niet op te wachten.
Of wel...

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-06-2016 19:33 #161356 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Project-auto's op de Volvo Klassiekerbeurs 2016
Hallo Ed, mijn excuses als het wat onduidelijk was. In principe zijn alle projecten meer dan welkom (dus ook jouw P1800 ES) alleen is er een lichte voorkeur voor cabrio's of andere open versies. De bedoeling is net als vorig jaar dat het project voorzien wordt van een verklarende tekst waarin de bijzonderheden worden toegelicht. Ik hoor graag van je als je interesse hebt.

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-06-2016 09:40 #161363 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Project-auto's op de Volvo Klassiekerbeurs 2016
Ok, dank voor de verduidelijking.
Overigens hoop ik dat de cabrio's die er zijn ook komen, er is ook een zeldzame 1800 cabrio uit de VS in restauratie, wie was dat ook al weer...

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-06-2016 09:44 #161364 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Project-auto's op de Volvo Klassiekerbeurs 2016
Die is van Ernst van volvomuseum.nl en daar zijn ze mee in gesprek begreep ik van hem.
Die auto heb ik laatst gezien, een flink project nog, zie ook mijn blogpost www.oudevolvo.nl/blog/2016/06/01/combi-g...-elektrisch-gereden/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-06-2016 13:48 - 24-06-2016 13:51 #161366 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Project-auto's op de Volvo Klassiekerbeurs 2016
Tjonge, het was vorig jaar wel heel leuk op de beurs en voor mij zeker iets wat ik graag zou willen herhalen. Voor dit jaar heb ik het plan om het laswerk aan het chassis klaar te maken en de onderkant van de koets te spuiten zodat hij definitie op het chassis gaat. Als dat klaar is kan ik naar de spuiter voor de mooie jas. Net als vorig jaar wil ik kijken wat er mogelijk is, omdat ik helaas wat tijd betreft wat gelimiteerd ben om aan de wagen te werken :( zou wel heel leuk zijn om weer te komen

Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-06-2016 20:05 #161369 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic Project-auto's op de Volvo Klassiekerbeurs 2016
Het zou mooi zijn om jouw auto weer in het "echie" te zien, Rob!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.