toch nog gezocht: smalle grilleranden Amazon begin 60er jaren
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-07-2026 22:51 - 17-08-2026 19:18 #1481237
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
toch nog gezocht: smalle grilleranden Amazon begin 60er jaren is gemaakt door Rudi
Hallo,
ik zoek grilleranden voor de Amazon grille begin 60er jaren zoals afgebeeld (een foto van de losse randen en een foto compleet en gemonteerd, zie de rode pijlen).
Dus de smalle grilleranden van het tweede type Amazon grille, niet de brede grilleranden van het eerste type Amazon grille.
Of alleen een linkse of alleen een rechtse of beide: graag verneem ik het als men er te koop heeft of te koop weet.
groeten,
Rudi
ik zoek grilleranden voor de Amazon grille begin 60er jaren zoals afgebeeld (een foto van de losse randen en een foto compleet en gemonteerd, zie de rode pijlen).
Dus de smalle grilleranden van het tweede type Amazon grille, niet de brede grilleranden van het eerste type Amazon grille.
Of alleen een linkse of alleen een rechtse of beide: graag verneem ik het als men er te koop heeft of te koop weet.
groeten,
Rudi
Laatst bewerkt 17-08-2026 19:18 door Rudi.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- T.A. Sperling
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-08-2026 19:03 - 05-08-2026 20:25 #1481527
door T.A. Sperling
Beantwoord door T.A. Sperling in topic gezocht: smalle grilleranden Amazon begin 60er jaren
Beste Rudi,
Ik denk dat ik de gevraagde grilleranden heb, zie foto,s.
Mvg
Alex
Ik denk dat ik de gevraagde grilleranden heb, zie foto,s.
Mvg
Alex
Laatst bewerkt 05-08-2026 20:25 door T.A. Sperling.
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
05-08-2026 22:37 - 05-08-2026 22:41 #1481529
door Rudi
Beantwoord door Rudi in topic gezocht: smalle grilleranden Amazon begin 60er jaren
Hallo Alex,
hartelijk dank, dat zijn inderdaad de juiste.
Verder per Persoonlijk Bericht.
groeten,
Rudi
hartelijk dank, dat zijn inderdaad de juiste.
Verder per Persoonlijk Bericht.
groeten,
Rudi
Laatst bewerkt 05-08-2026 22:41 door Rudi.
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-08-2026 19:13 #1481663
door Rudi
Beantwoord door Rudi in topic gezocht: smalle grilleranden Amazon begin 60er jaren
Alex heeft ze dus wel maar heeft zich bedacht en wil ze nu toch niet verkopen, dus ik zoek nog:
groeten,
Rudi
groeten,
Rudi
- Sander Potman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-08-2026 09:44 #1481671
door Sander Potman
Beantwoord door Sander Potman in topic gezocht: smalle grilleranden Amazon begin 60er jaren
Zie toevallig deze op Marktplaats:
link.marktplaats.nl/m2432167359?utm_sour...&utm_content=app_ios
Grilleranden Volvo Amazon
Gr Sander
Grilleranden Volvo Amazon
Gr Sander
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-08-2026 10:32 - 18-08-2026 11:47 #1481674
door Rudi
Beantwoord door Rudi in topic toch nog gezocht: smalle grilleranden Amazon begin 60er jaren
Hallo Sander,
hartelijk dank, die had ik nog niet gezien, maar ik ben niet voortdurend op Marktplaats.
Het zijn de juiste en ze glimmen ook nog genoeg, helaas heeft iemand stukken uit de randen gesneden (zijn blijkbaar eens in een nieuwer front gemonteerd geweest met de bevestigingspunten voor de latere eendelige grills er nog in), niet helemaal oninteressant maar ook daarom zie ik de prijs als erg (te) hoog.
"zeer zeldzaam" is trouwens relatief (en betekend ook niet dat ze vaak los gezocht worden), ze zitten normaal bij een complete set (met roosters, middenbalken en bevestigingsdelen) zoals die zo nu en dan aangeboden worden (voor rond de 100 € meer dan zijn prijs voor alleen de randen, met wat geluk voor minder, prijs natuurlijk oplopend met de kwaliteit). Zo veel haast dat ik een dergelijke prijs voor zulke ga betalen heeft het niet bij mij, en als ik ze niet los kan kopen om mijn andere delen te completeren kan ik beter dan deze losse randen een complete set kopen en mijn andere delen los verkopen.
De advertentie nog eens nader bekeken en nu pas opgevallen: het zijn dezelfde randen, nu alleen gepoetst. Deze werden mij trouwens, nog niet gepoetst, voor 90 € inclusief verzending aangeboden en waarvoor ik ze ook wilde kopen (mij toen nog duidelijk dat er stukken uit de randen gesneden waren). Ze gingen nadat hij aangaf ze toch niet te willen verkopen dus niet zoals gemeld weer in de schuur, maar werden gepoetst er wordt nu geprobeerd ze voor duidelijk meer te verkopen (het staat natuurlijk iedereen vrij dat te proberen).
groeten,
Rudi
hartelijk dank, die had ik nog niet gezien, maar ik ben niet voortdurend op Marktplaats.
Het zijn de juiste en ze glimmen ook nog genoeg, helaas heeft iemand stukken uit de randen gesneden (zijn blijkbaar eens in een nieuwer front gemonteerd geweest met de bevestigingspunten voor de latere eendelige grills er nog in), niet helemaal oninteressant maar ook daarom zie ik de prijs als erg (te) hoog.
"zeer zeldzaam" is trouwens relatief (en betekend ook niet dat ze vaak los gezocht worden), ze zitten normaal bij een complete set (met roosters, middenbalken en bevestigingsdelen) zoals die zo nu en dan aangeboden worden (voor rond de 100 € meer dan zijn prijs voor alleen de randen, met wat geluk voor minder, prijs natuurlijk oplopend met de kwaliteit). Zo veel haast dat ik een dergelijke prijs voor zulke ga betalen heeft het niet bij mij, en als ik ze niet los kan kopen om mijn andere delen te completeren kan ik beter dan deze losse randen een complete set kopen en mijn andere delen los verkopen.
De advertentie nog eens nader bekeken en nu pas opgevallen: het zijn dezelfde randen, nu alleen gepoetst. Deze werden mij trouwens, nog niet gepoetst, voor 90 € inclusief verzending aangeboden en waarvoor ik ze ook wilde kopen (mij toen nog duidelijk dat er stukken uit de randen gesneden waren). Ze gingen nadat hij aangaf ze toch niet te willen verkopen dus niet zoals gemeld weer in de schuur, maar werden gepoetst er wordt nu geprobeerd ze voor duidelijk meer te verkopen (het staat natuurlijk iedereen vrij dat te proberen).
groeten,
Rudi
Laatst bewerkt 18-08-2026 11:47 door Rudi. Reden: laatste drie zinnen aangevuld