Vloermat + mat kofferbak Amazon gevraagd

Lees meer
09-01-2021 15:11 #191946 door Sergej In 't Veen
Vloermat + mat kofferbak Amazon gevraagd is gemaakt door Sergej In 't Veen
Goedemiddag,

Als nieuw lid en nieuw op het forum zal ik me eerst even kort voorstellen. Mijn naam is Sergej in 't Veen en woon onder de stad Groningen. In 2012 mocht ik de Amazon uit 65 van mijn stiefvader overnemen, de auto waar we in mijn jeugd veel mee gereden hadden werd toen mijn eerste eigen auto. De auto stond al een paar jaren stil en ik ben toen begonnen hem weer goed rijdend te krijgen. Na een aantal jaren rijden was het vorig jaar zover om hem grondig aan te kunnen laten pakken. Er zat wat laswerk aan en hij wordt opnieuw gespoten. Nu de auto uit elkaar ligt ben ik bezig alle losse onderdelen op te knappen en eventueel te vervangen. Gelukkig zijn de meeste onderdelen nog nieuw te koop of tweedehands te verkrijgen.

Helaas zijn sinds kort de originele vloermatten en kofferbakmat niet meer nieuw leverbaar. De matten uit mijn Amazon vallen uit elkaar en zijn niet meer op te knappen.

Wie heeft voor mij een mooie vloermat (zwart) voor de voorzijde (achter is nog erg mooi) en de rubbermat voor in de kofferruimte (zonder lpg)? Het liefst zo mooi mogelijk, maar kleine scheurtjes zijn nog wel te herstellen. Ik weet dat er alternatieven beschikbaar zijn, maar ik hecht veel waarde aan originaliteit.

Ik hoor graag als u nog iets bruikbaars heeft liggen! Alvast hartelijk dank.

Vriendelijke groet,

Sergej in 't Veen

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.