OPNIEUW GEVRAAGD: Rubber mat grijs voor en achter amazon

• Jacques Smeets
  • Jacques Smeets's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lees meer
26-12-2018 11:08 - 16-12-2020 15:16 #181026 door Jacques Smeets
Heeft er nog iemand nette rubbermatten liggen in de kleur grijs? Voor Amazon "63.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-12-2018 21:30 #181033 door Rob Meier
Beantwoord door Rob Meier in topic GEVRAAGD: Rubber mat grijs voor en achter amazon
suggestie: ik heb voor mijn Amazon gekozen voor www.weathertech.com/ plastic schalen, die zijn echt geweldig, hoog genoeg dat je er nooit zoveel water in krijgt dar ze overlopen (voor mijn S80 heb ik die ook, daar zijn ze voor elk model echt op de mm gemaakt, maar die ik voor de Amaon heb zijn ook geweldig)

• Jacques Smeets
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lees meer
26-12-2018 21:49 #181035 door Jacques Smeets
Beantwoord door Jacques Smeets in topic GEVRAAGD: Rubber mat grijs voor en achter amazon
Rob, bedankt voor je tip maar dat is toch niet wat ik zoek. Ik wil de originele matten hebben die er af fabriek in horen. Nieuw momenteel helaas niet leverbaar dus daarom mijn vraag hier.

Lees meer
18-05-2019 18:05 #183443 door david Dony
Beantwoord door david Dony in topic GEVRAAGD: Rubber mat grijs voor en achter amazon
Ik heb juist de achter kant gekoocht bij Scandcar. Maar voor de front, nog geen chance !
Moet wachten tot deze zomer of wel later;
vp-autoparts AB
www.facebook.com/VpAutoparts/

Lees meer
18-05-2019 18:07 #183444 door david Dony
Beantwoord door david Dony in topic GEVRAAGD: Rubber mat grijs voor en achter amazon
The previous supplier (NOKIA) stopped the production of the rubber mats in 2016.
The process of producing rubber mats with vacuum forming was a unique process for this manufacturer.
No other manufacturer uses this process so we are working with a new supplier to produce the mats
in thermoplastic rubber (similar to cargo area mats in modern cars). Still with Volvo original tooling.
The first samples are not yet approved and we are working with the manufacturer to test new materials and modify the process.
This is a process that will require a lot of modifications in tooling, materials and manufacturing process.
We have no estimated delivery time at this point and the very earliest time for delivery would probably be in second half of 2019 if the new production method is successful.

Lees meer
19-05-2019 14:58 #183451 door Kevin de Graan
Beantwoord door Kevin de Graan in topic GEVRAAGD: Rubber mat grijs voor en achter amazon
Dag Jacques,

Heb je toevallig zwarte matten als inruil. Ik heb namelijk wel nette grijze matten laatst uit een auto gehaald. Alleen achter een iets groter scheurtje. Maar ik heb zelf eigenlijk zwarte nodig. Mijn huidige zwarte vallen helemaal uiteen.
Ik kan fotos toesturen. maar deze staat op mijn tel. mij nnummer stuur ik wel even in pb dan kan ik hem via whatsapp toesturen.

Lees meer
19-05-2019 15:04 #183452 door Kevin de Graan
Beantwoord door Kevin de Graan in topic GEVRAAGD: Rubber mat grijs voor en achter amazon
ow toch zo gelukt.

• Jacques Smeets
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lees meer
19-05-2019 16:56 #183453 door Jacques Smeets
Beantwoord door Jacques Smeets in topic GEVRAAGD: Rubber mat grijs voor en achter amazon
Kevin, je hebt een pb.

• Jacques Smeets
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lees meer
08-12-2020 11:25 #191371 door Jacques Smeets
Na 1,5 jaar even nieuw leven inblazen in dit topic:
  • Heeft er nog iemand nette originele rubbermatten liggen in de kleur grijs? Voor Amazon "63

Ter (in)ruil heb ik evt. een goede zwarte rubbermat, alleen voorkant.

Lees meer
    08-12-2020 11:35 #191372 door Rob Meier
    Beantwoord door Rob Meier in topic GEVRAAGD: Rubber mat grijs voor en achter amazon
    voordat ik weer een verkeerde reactie geef, gaat het om de grotere mat die op de bodem ligt, dus op de carosserie zogezegd? (ik heb wel een gebruikte liggen, voorkant, rest moet ik kijken)