Volvo B20A motoren te koop Eindhoven Nederland

• Tom Heertjes
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Meer
15-05-2019 11:35 - 15-05-2019 11:36 #183384 door Tom Heertjes
Volvo B20A motoren te koop Eindhoven Nederland is gemaakt door Tom Heertjes
Volvo B20A : 2 stuks motoren te koop , een heeft 150.000 km volgens de gele 144 sloper waar ik hem uithaalde 20 jaar geleden in Geldrop, en een is ook van de sloop 20 jaar geleden, die auto had aan de achterkant schade, beide motoren zijn los en zijn droog bewaard in een houten bokje op wielen, fotos kan later geplaatst worden , prijs ntb .
Omdat na 20 jaar is gebleken dat ik mijn eigen motor nooit in de soep draai is het praktischer deze te koop aan te bieden.
theertjes@on.nl
Laatst bewerkt 15-05-2019 11:36 doorTom Heertjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
12-07-2019 20:24 #184147 door koos Henkens
Beantwoord door koos Henkens in topic Volvo B20A motoren te koop Eindhoven Nederland
dag Tom
is de motor met 150000km nog te koop?
weet je iets over de compressie?
Koos

• Tom Heertjes
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Meer
16-09-2019 20:47 #185228 door Tom Heertjes
Beantwoord door Tom Heertjes in topic Volvo B20A motoren te koop Eindhoven Nederland
hallo Koos, de motore heb ik nog , ze staan op houten bokken op wielen, de compressie moet je meten met warme motor, ik kan ze zo niet laten lopen, die met 150.000 km (naar schatting) , is wel sterk vervuild met black sludge, de andere is een 1971 er en komt van de sloop over Km standen weet ik niet veel, die volvo stond aan de achterkant in de fik, het dashboard was weggebrand, ik zou daar wel de rubbers van vervangen, het is moeilijk er wat zinnigs verder van te vertellen, ik heb geen email ontvangen en zie nu pas de reactie. Tom

Meer
09-10-2019 18:27 #185530 door Paul Bos
Beantwoord door Paul Bos in topic Volvo B20A motoren te koop Eindhoven Nederland
Hallo Tom,
heb je nog een B20 blok staan? Ik zoek een dergelijk blok om in een boot te gebruiken. Gewoon lopen is voldoende.
Groeten,
Paul Bos

• Tom Heertjes
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Meer
09-10-2019 19:40 #185532 door Tom Heertjes
Beantwoord door Tom Heertjes in topic Volvo B20A motoren te koop Eindhoven Nederland
Hallo Paul, ik heb nog een blok, maar gehaald op de sloop dus ik weet niets van de geschiedenis etc. en er zit ook niet veel appendages meer aan of op, ik weet niet of je dat zoekt, en wat je budget er voor is, groet Tom