Welkom, Bezoeker
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp Winterbanden Vredestein classic, 4 originele velgen open en 4 paar dicht Amazon

Winterbanden Vredestein classic, 4 originele velgen open en 4 paar dicht Amazon 02 okt 2018 14:26 #179487

• Oscar Corsten
  • Oscar Corsten's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Premium Member
  • Premium Member
Beste mede volvo liefhebber. Ik vond tijdens het opruimen van onze opslag nog de volgende dingen:

4 maal "open velg" volvo amazon. Ooit voorzien van een verse laklaag. Zie foto's

4 maal "dichte velg"volvo amazon. Slecht geverfd door de vorige eigenaar kunnen wat liefde gebruiken. Hiervan is er 1 los en zijn er 3 nog met band gemonteerd te weten:
Vredestein Winter classic Snow + banden (zie foto's). Banden komen van week 46 2011 en bezitten over 9mm profiel.

Mocht je interesse hebben in een van de producten graag een PB.

Hartelijke groet,

Oscar Corsten
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Winterbanden Vredestein classic, 4 originele velgen open en 4 paar dicht Amazon 03 okt 2018 22:19 #179531

• Frans Boerkamp
  • Frans Boerkamp's Profielfoto
  • Premium Member
  • Premium Member
Hallo Oscar,
Ik heb interesse in de originele open velgen.
Zou je mij even willen bellen?
Frans (06-20338532)

Winterbanden Vredestein classic, 4 originele velgen open en 4 paar dicht Amazon 11 feb 2019 19:38 #181919

• Peter Hulshof
  • Peter Hulshof's Profielfoto
  • New Member
  • New Member
Hallo Oscar, wat vraag je voor de dichte velgen met winterbanden ? Je kunt eventueel bellen op 055-5420431

Gr. Peter

Winterbanden Vredestein classic, 4 originele velgen open en 4 paar dicht Amazon 11 feb 2019 20:44 #181923

• Frans Boerkamp
  • Frans Boerkamp's Profielfoto
  • Premium Member
  • Premium Member
Hoi Oscar,
Ik heb met jou contact gehad over de open velgen. Die zou je komen brengen, want je moest toch bij mij in de buurt zijn. Daarna niets meer gehoord.
Misschien kun je nog even weer contact opnemen. Mob. 06-20338532
Groet,
Frans

• Pagina:
  • 1