Goed gekeurd!! Volvo Amazon laswerkzaamheden.

Lees meer
06-12-2019 10:24 #186179 door 16247-dummy
Beantwoord door 16247-dummy in topic Volvo Amazon laswerkzaamheden.
Hee Johan! Idd je hebt gelijk, dat wrijven en voelen dat werkt goed. Je tip met zwarte spuitbussen dat wist ik nog niet. Het weekend ben ik vrij, heb nog wat bussen staan dus dat ga ik eens proberen. Dank je wel!

Serge: ook jij bedankt! Toch mooi om te lezen dus dank.

Na het weekend volgt er weer een update.

Groetjes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-12-2019 23:20 #186185 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Volvo Amazon laswerkzaamheden.
Beste Luuk, voor de spatbordrand en andere holle gedeeltes kun je het beste een bol schuurblokje maken werkt het beste.

succes

Komt goed

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-01-2020 14:47 #186477 door 16247-dummy
Beantwoord door 16247-dummy in topic Volvo Amazon laswerkzaamheden.
Gelukkig nieuwjaar allemaal....

Sinds mijn laatste bericht is er qua werkzaamheden weinig veranderd. Nog steeds druk geweest met het schuuren, plamuren, voelen en soms vloeken..
Opnieuw in de epoxy primer. Dat a
weer laten drogen, het wachten, het werken voor de baas, de feesten dagen tussendoor, het plannen van het werk... geduld opbrengen, mijn werk controleren
en weer van voor af aan beginnen..

aangezien de apk datum dichterbij komt ben ik nu op het punt beland dat ik verder moet kijken dan alleen schuuren en plamuren..

de velgen hebben ondertussen ook nieuwe schoenen.. De neus heeft wat sieraden gekregen en zijn oude baasje is bij mij langs geweest om zijn auto even gedag te zeggen en om te kijken wat er allemaal gebeurt is..

Dit was het voor nu. ik ga verder met het plannen. Het werken aan. schoonmaken en inrichten van de auto. zo ook het zoeken naar een goede verzekering..

Groetjes luuk
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-01-2020 13:33 #186510 door 16247-dummy
Beantwoord door 16247-dummy in topic Volvo Amazon laswerkzaamheden.
vanochtend begonnen met het terug plaatsen van het interieur. Ik werd blijer en blijer.. Toen het dashboard deck eenmaal aan de beurt was. Man, man, man.... Helemaal gelukkig!!!

ik moet hem nog vast lijmen maar zit nu op de achterbank dit verhaaltje te typen. dacht ik deel wat foto's.

Groetjes een gelukkige Luuk.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-01-2020 16:03 #186516 door 16247-dummy
Beantwoord door 16247-dummy in topic Volvo Amazon laswerkzaamheden.
productieve dag. Hij staat ook in de primer
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-01-2020 17:19 #186598 door 16247-dummy
Beantwoord door 16247-dummy in topic Volvo Amazon laswerkzaamheden.
Gisteren de garage en auto klaar gemaakt voor de zondag der zondagen. Auto eruit, garage nat gespoten, plastic op de vloer, schone auto erin. Auto afgeplakt, ingepakt met plastic en wederom met plastic een zo stofvrij mogelijke garage / spuit kabine (hahahahaha) proberen te maken..

Na een onrustige nacht de auto nagelopen, her en der extra afgeplakt , paar bakken koffie en alle spuitbussen in pannen met heet water gezet.

Om 11 uur ging de 1ste laag erop. 10 min. wachten en door met spuitbus nummer 2, weer 10 min. wachten. Nieuw warm water in de pan, weer nevelen, weer wachten en dit gedurende de dag door. 5 uurtjes later, 6 puitbussen en 18 lagen verder. Hoop ik dat alles mooi wegvloeit. 1 spuitbus extra was perfect geweest en had een hoop zenuwen weggenomen.

Hier wat foto's:
van de home made spuit cabine..
en foto's van de 1ste. en de laatste laag.

Groetjes Luuk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-01-2020 12:28 - 23-01-2020 13:22 #186650 door 16247-dummy
Beantwoord door 16247-dummy in topic Goed gekeurd!! Volvo Amazon laswerkzaamheden.
mensen! vanochtend 0900u afspraak gehad voor de herkeuring.

Auto moest daar blijven ivm steekproef RDW. na 1,5u nagels bijten kwam het verlossende bericht. de auto is GOED Gekeurd!!!!

ik ga touren! doei doei.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.