Wie kent deze auto of is vorige eigenaar geweest?

Lees meer
17-04-2021 22:30 #193639 door Marnix van der Pol
Wie kent deze auto of is vorige eigenaar geweest? is gemaakt door Marnix van der Pol
www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1...eff636f4f8b9c5b7a618

Lijkt erg mooi te zijn, huidige eigenaar heeftbhem pas een jaar

wie kent de auto misschien?

groet
 Marnix

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-04-2021 10:07 #193646 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Wie kent deze auto of is vorige eigenaar geweest?
Dit is een originele Zweed ... gezien het plaatje in de wagen van de eerste eigenaar en de documentatie AL ervoor is een nieuw kenteken.
Ken de wagen niet maar ziet er patent uit ...toch is mijn advies om hem te laten keuren.

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Lees meer
03-06-2021 19:32 #194334 door Marnix van der Pol
Beantwoord door Marnix van der Pol in topic Wie kent deze auto of is vorige eigenaar geweest?
Ik heb de auto maar gekocht, erg blij mee. Ik heb er heel wat gezien, dit was de eerste die niet tegenviel. Interieur ook eeg mooi

Lees meer
03-06-2021 21:37 #194336 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Wie kent deze auto of is vorige eigenaar geweest?
Geweldig mooie vroege Amazon, van het eerste jaar met de B18 en de mooie grille met iets smallere randen dan de B16, de achterzijde met die kofferbakhandgreep maakt het helemaal af ....
Ik ken de wagen niet maar wat ik op de foto's zie lijkt hij bijzonder gaaf en onbedorven, zo te zien is het een B18A met de enkele carburateur, heb je nog een foto van de motorruimte ?.
Mocht je belangstelling hebben, ik heb nog voorstoel bekleding in deze kleur liggen, mag voor een klein prijsje weg...

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Lees meer
03-06-2021 23:44 #194340 door Marnix van der Pol
Beantwoord door Marnix van der Pol in topic Wie kent deze auto of is vorige eigenaar geweest?
 Ben idd nu al erg gehecht aan mijn nieuwe aanwinst. Binnenkort gaat ie naar Kevin voor een 123ignition , een radiootje en een paar vette verstralers. Die zijn trouwens niet zo makkelijk te vinden

Er zitten nogal wat papieren bij, heel wss heeft hij echt niet meer kms dan 88500 gereden. Hij is ook behoorlijk origineel, trommelremmetjes zonder bekrachtiging een gelijkstroomdynamo en de originele benzinepomp. De vorige eigenaar heeft er oa nieuwe banden onder gezet. Toen hij hem kocht in 2020 zaten er nog radiaalbanden onder, dan kan het eigenlijk niet anders dan dat er langdurig heel weinig mee gereden is

zal zeker nog een fotootje uploaden

Lees meer
04-06-2021 11:07 #194342 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic Wie kent deze auto of is vorige eigenaar geweest?
Prachtige Amazon! Veel plezier ermee!
Mag ik me ermee bemoeien? Advies: zet er aub niet van die joekels van verstralers op; die trekken enorm veel aandacht, schreeuwen je als het ware tegemoet en geven de auto een heel ander karakter (uitstraling) en een heel andere belijning qua vormgeving... Maar: ieder zijn smaak.

Lees meer
07-06-2021 00:36 #194369 door Marnix van der Pol
Ik vind het toch wel een beetje stoer die paar extra lampen, mn andere Amazon heeft het ook
Bijlagen:

Lees meer
08-06-2021 19:16 #194383 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Wie kent deze auto of is vorige eigenaar geweest?
Hey Marnix,
Ik heb zelf deze gekregen van mijn neef. Echte Lucas lampen waren me iets te gek en dit formaat vond ik mooi passen bij een 4-deurs.
Link
Prijs viel ook nog mee. Ik heb in Zweden twee hoesjes laten maken met het Volvo logo en ik vind het er geslaagd uitzien.
Maargoed, ieder z'n smaak, dus misschien vind jij het niks haha. Succes in ieder geval enne... echt een prachtige wagen! Veel plezier

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.
Bijlagen:

Lees meer
22-06-2021 23:52 - 22-06-2021 23:53 #194592 door Marnix van der Pol
Mooie auto hoor, ik heb door Kevin de Leuw een paar extra verstralers erop laten zetten
Bijlagen:

Lees meer
23-06-2021 10:36 #194597 door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic Wie kent deze auto of is vorige eigenaar geweest?
Dat lijken mij breedstralers (mistlampen), met dat geribbelde glas. Verstralers hebben meestal minder geprofileerd, tot helder, glas.