1800S uit USA

• Maurits Ros
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Meer
04-10-2019 22:22 - 04-10-2019 22:27 #185467 door Maurits Ros
1800S uit USA is gemaakt door Maurits Ros
Dag forumleden,

Ik ben van plan een 1800S uit Amerika te halen en zelf te restaureren. Hoeft geen showroomstaat te worden, maar wel weer mooi.
Ik heb er een op het oog en zou graag een beroep willen doen op jullie expertise.

1) Laten staan of interessant?
2) Hoeveel geld nodig om hem weer in goede staat te krijgen?
3) Is de vraagprijs redelijk?

Check link: indianapolis.craigslist.org/cto/6974521000.html

Graag hoor ik van jullie, bedankt alvast!

Laatst bewerkt 04-10-2019 22:27 doorMaurits Ros.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
05-10-2019 00:20 #185468 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic 1800S uit USA
Hallo Maurits,
reken eerst eens uit wat deze auto al kost als je hem naar NL laat komen (koopprijs, transport, complete invoerkosten) en kijk eens wat je hier voor dat geld kunt kopen, en rustig goed kan bekijken. Bij de voorgenoemde kosten komen zeker enige duizenden aan plaatwerk, het erin lassen nog niet eens geteld (en andere onderdelen ook nog niet). Wil je er zelf een hele tijd mee bezig zijn? Als opknappen je hobby is en je veel tijd, zin en doorzettingsvermogen hebt en je je uren niet telt zul je er voldoening aan kunnen hebben. Als je het opknappen door een bedrijf moet laten doen, zul je zeer zeker genoeg (erg veel) geld moeten hebben. Voordeel van deze auto: het is geen voor de snelle verkoop opgeleukte auto, je ziet al op de enkele foto's heel erg veel werk. De beschrijving "The fenders do have some rust with old filler popping loose, along with some rusty floor pan area and their supports." is een leuke samenvatting, passend bij de foto's, die zeker niet alle ellende laten zien. Nadeel van deze auto: alleen al heel veel duur plaatwerk. Dus alles al naar gelang wat je voor ogen hebt, een aankoop aan- of afbeveling kan ik niet voor iemand anders doen, maar reken zeker met dure tegenvallers, zover deze niet al te zien zijn.
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

• Maurits Ros
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Meer
10-10-2019 10:08 #185535 door Maurits Ros
Beantwoord door Maurits Ros in topic 1800S uit USA
Dag Rudi,

Bedankt voor je antwoord, ik denk dat je een goed beeld schetst over hoe het er in werkelijkheid uit gaat zien.
Ik ga eerst goed kijken wat er al in EU te krijgen is voor rond de 10.500 euro wat de auto mij gaat kosten.

Nogmaals dank en groet,

Maurits