Marc en zijn Volvo’s

Lees meer
07-04-2021 16:05 - 07-04-2021 16:07 #193361 door Marc Potma
Marc en zijn Volvo’s is gemaakt door Marc Potma
Hallo allemaal,

Marc Potma hier. Van oorsprong een Fries met een passie voor Volvo’s. Nu woonachtig in de buurt van Den Haag en ik heb momenteel een ES uit ‘73, een T-5R en een V70R AWD uit ‘00. Ook een V70 D4, maar die ‘telt even niet’. ;)

De ES moet een en ander aan gebeuren - lekke achteras, revisie kop en misschien hele blok en nog klein onderhoud - en de 850 zit ook nog wat werk in. Ik hoop uiteraard voor de ES hier veel tips en tricks te kunnen vinden. Misschien zijn er wel mensen in de buurt waar ik zo nu en dan werk mee kan doen?

Ik ga eerst eens even lekker lezen. Maar als jullie al tips hebben voor de kop/blok dan hoor ik dat graag. De ES staat momenteel in Leeuwarden stof te vangen, maar die wil ik graag snel weer op de weg krijgen.

groet,
Marc
 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2021 16:30 #193363 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic Marc en zijn Volvo’s
Heel leuk trio, Marc!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2021 16:39 #193365 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Marc en zijn Volvo’s
Welkom Marc!
Je hebt een prachtig wagenpark al zeg ik het zelf!
Het forum staat vol met informatie, maar vergeet ook zeker het gedeelte 'documentatie' niet --> LINK
Volvo Acadamy --> LINK
Ik weet niet zeker of je de auto al lang hebt / hoe het met je verzekering zit, maar dan is een taxatie via de technische commissie zeker een aanrader is (voor de verzekering) -->  LINK
En voor onderdelen kan je het beste terecht bij de club natuurlijk -->  LINK
Tot zover de kleine promotie van de club.   Het spreekt zich verder wel voor zich.
Mocht je dingen zoeken op de site en kom je er niet uit, dan kan je mij altijd een berichtje sturen of mailen.
Ik hoop vaker updates te mogen lezen!

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.