Stijn en zijn Amazon stellen zich voor.

Meer
18-04-2019 22:21 #182950 door Luuk Derksen
Beantwoord door Luuk Derksen in topic Stijn en zijn Amazon stellen zich voor.
Misschien kom ik je wel een keer tegen ja. Woon bij Nijmegen in de buurt dus wie weet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Stijn van der Linde
  • Stijn van der Linde's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Junior Member
  • Junior Member
Meer
07-10-2019 15:45 #185493 door Stijn van der Linde
Beantwoord door Stijn van der Linde in topic Stijn en zijn Amazon stellen zich voor.
Ondertussen zijn we weer heel wat maandjes verder en ben ik afgelopen week bij de Volvo beurs geweest in Rosmalen! Ik had me beter moeten voorbereiden want wat een boel spul ligt daar.
Via VKO had ik al nieuwe rubbers besteld om deze winter te vervangen en die kon ik mooi ophalen in Rosmalen (met korting natuurlijk ;-) ) en daarna was het zoeken, wat had ik ookal weer nodig?
Tot nu toe kwam ik weg met het onderdelenboek en wat advies van Cor, maar een vraagbaak/haynes manual was toch wel leuk en handig om te hebben en zo vond ik een gebruikte Haynes. Verder:
Het zwarte knopje om mijn stoel te verstellen was weg en de bijrijdersstoel zakte door omdat een van de grijze banden los lag. Na wat zoeken vertrok ik dus met een complete stoel rails (dat was goedkoper dan alleen het knopje) en een beugeltje voor de banden in de stoel. Tot slot zag ik een dashboard vakje liggen voor de bijrijder, niet heel mooi meer maar wel volledig intact en dus werd dat het nieuwe project.

Na schuren, spuiten en plaatsing van een speaker (Visaton 8ohm 20W) was het plaatje compleet!

En zo lukt het toch om langzaam van die ene extra linkerhand af te komen. Het zijn de kleine dingen waar je vrolijk van wordt!

Ps. nog een stoelrails nodig zonder het zwarte knopje om hem te verstellen? Laat het weten ;-)

Amazon '65
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.