stallen en sleutelen in Arnhem

• Ed van der Zee
  • Ed van der Zee's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Afwezig
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Meer
30-12-2013 10:57 #135646 door Ed van der Zee
stallen en sleutelen in Arnhem is gemaakt door Ed van der Zee
Regelmatig zie ik dat leden sleutelruimte zoeken en/of onderhoud aan hun Volvo zelf willen doen.
ik ben al 36 jaar lid van de VolvoKV
Sinds 3 jaar heb ik een Stichting opgericht, SBKArnhem, met als doel klassiekers in de omgeving van Arnhem op de weg te houden, dit is een groot succes en ook heel gezellig.
Zelf doe ik alleen Volvo's die 25 jaar of ouder zijn, in onze verwarmde hal staan twee bruggen.
Vanaf 75 euro per maand kunt u als deelnemer bij ons sleutelen of voor 12,80 euro een brug met gereedschap huren.
Donateur bent u al voor 25 euro per maand,dit geeft u 3 uur gratis sleutelen op de brug, u krijgt het wekelijkse convocaat
Luchtdruk gereedschap, lassen, stralen, remolie flushen, bakflushen, motorwissel, (deel) restauratie en alle reparaties kunt u bij ons uitvoeren.
We doen aankoopkeuring voor 75 euro, we bekijken de wagen op de brug en schatten tevens in welk onderhoud u kunt verwachten.
De Stichtingheeft geen winstbejag, dus we werken tegen kostprijs.
Afgelopen drie jaar 140, 164 en Amazon gerestaureerd.
Komende jaar bouw ik mijn 123GT af in de hal, meest onderdelen op voorraad.
Op donderdag en zaterdag ben ik altijd aanwezig, mail aan ed@sbka.nl of een sms'je aan 06-55695620 graag vooraf.
Ook kunt u bij ons vrijblijvend komen kijken op de Nieuwe Havenweg 13B in Arnhem

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.