Mijn "nieuwe" Combi houdt in op de snelweg

  • Arthur Gobets (GAST)
  • Arthur Gobets (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
05-02-2018 18:14 #174990 door Arthur Gobets (GAST)
Beantwoord door Arthur Gobets (GAST) in topic Mijn "nieuwe" Combi houdt in op de snelweg
Hi Ed, soms spring ik wat enthousiast in een hoop problemen, kom er altijd wel weer uit :p
Maar ja beetje impuls aankoop, zag er bij aanschaf beter uit dan mn sedan(1e auto) maar met b20/k nokkenas weber en electronische ontsteking leek het m een betere basis dan mn oude meisje met standaard b18, en wilde graag combi

Er moet veel nagekeken worden, electrisch is het niet fraai, ik kan en snap veel zelf en hou van puzzelen, het is niet noodzakelijk mn dagelijks vervoer dus kan lekker klussen, woon in Zaandam

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cor Kraaijeveld
  • Cor Kraaijeveld's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Lees meer
05-02-2018 18:17 #174991 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Mijn "nieuwe" Combi houdt in op de snelweg
Heel goed dat je mijn vragen betreffende het onderhoud nog een keer stelt Ed, want dat is essentieel voor een goede beantwoording.

gr. Cor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arthur Gobets (GAST)
  • Arthur Gobets (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
05-02-2018 18:20 #174992 door Arthur Gobets (GAST)
Beantwoord door Arthur Gobets (GAST) in topic Mijn "nieuwe" Combi houdt in op de snelweg
Tsjaa, verder ondehoud ben ik nog niet aantoe gekomen, gaat wel allemaal gebeuren, heb mn sedan ook op veel punten aangepak en recent alles laten verversen/uitlijnen en nieuwe achter veren, gaat met deze zeker ook gebeuren, moet mn sedan nog wel even kwijt voor exrta financiele ruimte :p

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cor Kraaijeveld
  • Cor Kraaijeveld's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Lees meer
05-02-2018 18:30 #174993 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Mijn "nieuwe" Combi houdt in op de snelweg
Hoi Arthur, ik ben het met je eens dat een combi een stuk praktischer is dan een sedan. Als je niet weet hoe het onderhoud van jouw nieuwe aanwinst is geweest, is het goed deze te servicen volgens de aanwijzingen van de fabriek, o.a. te vinden in de Olyslager. Zie ook mijn eerste reactie in dit draadje.

Veel succes en sleutelplezier!

gr. Cor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arthur Gobets (GAST)
  • Arthur Gobets (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
05-02-2018 18:40 #174994 door Arthur Gobets (GAST)
Beantwoord door Arthur Gobets (GAST) in topic Mijn "nieuwe" Combi houdt in op de snelweg
Hi Cor, liep van een in ander en met werk enzo allemaal krap in de tijd, zou graag van je kennis gebruik willen maken, sleutel alles zelf dan zover ik het kan, anders heb ik nog wat kennissen verderop die een hobbygarage samen hebben, kan ik af en toe ook terecht voor wat extra hulp/kracht. Kleppen stellen alleen van brommers en motorfiets gedaan nog niet van amazon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arthur Gobets (GAST)
  • Arthur Gobets (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
05-02-2018 18:42 #174995 door Arthur Gobets (GAST)
Beantwoord door Arthur Gobets (GAST) in topic Mijn "nieuwe" Combi houdt in op de snelweg
Oh, heb ook de onderhoudboeken en haynes, olyslagers heeft mn pa hele serie van verkocht jaren geleden:(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-02-2018 19:42 #174996 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Mijn "nieuwe" Combi houdt in op de snelweg
[quote woon in Zaandam[/quote]

He Zaankanter hier nog een Zaankanter (Krommenie)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.