ervaringen flexibel gedeelte monteren in voorpijp?

Lees meer
19-05-2017 14:24 - 19-05-2017 14:25 #169095 door Hans W.
Bij de Amazon is de achterste uitlaatsteun ingescheurd. Prima te lassen maar het komt door trillingen denk ik. Ook rot de uitlaat eigenlijk niet mee door de laatste jaren (sinds ik op het laagste punt een klein afwateringsgaatje van 4 mm heb geboord). Maar het is al wel twee keer voorgekomen dat de pijp losscheurt waar hij gelast zit aan de achterste demper.Ook door trillingen denk ik.

Omdat de motor verder prima en voor een B20 redelijk trillingsvrij loopt zit ik te denken of het wijs is om een flexibel uitlaatdeel te plaatsen. Ik bijvoorbeeld tussen de voorpijp en de midden demper?

Heeft iemand hier (goede)ervaring mee?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-05-2017 15:53 #169096 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic ervaringen flexibel gedeelte monteren in voorpijp?
Heel lang geleden mijn uitlaat door midden op de Péage. Vervolgens afgesleept naar een garage in de Middle of France. Daar hebben ze na lang zoeken een flexibel deel net voor de eerste demper er tussen gezet. Heeft nog jaren dienst gedaan.

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.