- Berichten: 89
Dubbele su
- Rob Burger
- Offline
- Expert lid
Luchtfilter achter B18/B20B&D
SS
€ 19,10
Artikelnr.: 80672281
142, 144, 145, 1800S
+
–
En vroeg mij af passen deze op de hif6
Grtz
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Gert Vegter
- Offline
- Platinum-lid
Nee, dat is een luchtfilter voor een SU HS6 carburateur. Heeft weliswaar ook een doorlaat van 1,75" maar een ander gatenpatroon. De beste keuze is K&N luchtfilters. Zie pagina 2 van deze link .Rob Burger schreef : ...vroeg mij af passen deze op de hif6
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Burger
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 89
Ik wacht weer geduldig af ,Grtz Rob
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Burger
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 89
Grtz
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Vijgenboom
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 508
maar jammer genoeg heeft het niet geholpen, heeft iemand nog een goede ingeving want verder gaat hij als de brandweer alleen dat hoge stationair toerental is lastig
Lastig; je lijkt alles gedaan te hebben wat nodig is. Controleer nogmaals of er niet ergens valse lucht aangezogen wordt.
Met 2 Strombergs (+LPG) kreeg ik mijn stationair toerental voorheen ook niet lager dan 950 rpm. Hoe hoog is jouw stationair toerental nu ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ed van der Zee
- Offline
- Platinum-lid
Remedie nieuwe assen én nieuwe bussen monteren.
Kan ik ev. voor je verzorgen
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Arco Ruighaver (GAST)
- Offline
- Elite-lid
- Berichten: 237
Is alleen het stationair hoog?
Of begint hij te schokken als je hem lager afstelt.
Of krijg je hem überhaupt niet onder de 950rpm?
Die van mij loopt nu redelijk rustig op 800rpm met een tt3 nokkenas.
Volvo P130 MY'67, B20B, M41+OD, 4x 40mm Keihin CVK40 Carbs, TT6 Camshaft, 123Tune+, 4-1 Header, Wolfrace Rims
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Burger
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 89
Grtz
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Gert Vegter
- Offline
- Platinum-lid
Als je een koude motor kunt starten zonder de choke te gebruiken, staan de carburateurs te rijk afgesteld. Ik zou dus toch nog eens wat experimenteren met de mengselschroeven, om te beginnen wat armer zetten. Dit alleen doen als de motor op bedrijfstemperatuur is.Rob Burger schreef : nu heb ik hem net gestart zonder de choke te gebruiken en nu loopt hij koud mooi 700 toeren
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Burger
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 89
Thnx Rob
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.