Vacuumaansluiting erbij maken?

Lees meer
30-05-2013 12:51 #128085 door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic Vacuumaansluiting erbij maken?
ZO! :D ;) Alles is gemonteerd en het verschil is merkbaar. Stationair en het eerste deel toerenverhoging loopt heel stabiel en vloeiend...slang los trekken en het loopt stationair een stuk rommeliger
Met de gasklep open (en dat is vaak :D ) zul je natuurlijk geen verschil merken en trekt de boel lekker zoals het hoort door.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-06-2013 13:06 #128489 door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic Vacuumaansluiting erbij maken?
Zojuist nog eens wat testritjes gemaakt MET en Zonder vacuumvervoeging en het mag dan stationair soepeler lijken te lopen met vacuumvervroeging....zo lijkt het ook dat er meer pit zit bij het optrekken zonder vacuumvervroeging... :roll:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-01-2018 16:44 #174253 door Frans Pars (GAST)
Beantwoord door Frans Pars (GAST) in topic Vacuumaansluiting erbij maken?
Even een oud onderwerp naar boven schoppen, heb volgende vraag (misschien voor andere mensen heel logisch maar toch)

Als je een isolatieflens plaats tussen su carb en inlaat gebruik je dan een pakking aan beide zijden? Dus tussen flens en inlaat spruitstuk een pakking en tussen flens en carburateur een pakking?

En op de isolatie flens staat een pijltje op de zijkant, neem aan dat de pijl de richting van de lucht ( richting inlaatspruitstuk) moet volgen toch?

Dank alvast voor de reacties,
Groeten Frans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-01-2018 15:27 #174342 door Bart Dirven
Beantwoord door Bart Dirven in topic Vacuumaansluiting erbij maken?
Ik heb tussen alle vlakken een pakking, dus tussen spruitstuk en hitteschild, tussen hitteschild en isolatieflens en tussen isolatieflens en carburateur. Vwb de pijl, die heb ik destijds niet gezien, lijkt me logisch in de richting van de luchtstroming. Vraag me wel af of de diameter / vorm van de isolatieflens aan beide zijden verschillend is.

Gr Bart

Volvo Amazon Combi 1967 wit
Volvo Amazon Combi groen 1966
Saab 900NG FPTurbo Cabrio 1997
Saab 93 LPTurbo Cabrio 2001

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-01-2018 18:19 #174347 door Frans Pars (GAST)
Beantwoord door Frans Pars (GAST) in topic Vacuumaansluiting erbij maken?
Dank Bart, voor je reactie,

Diameter is wel gelijk, maar aan de ene kant zitten vier inkepingen en de andere kant is glad, als ik tijd heb maak ik wel een fotootje.

Groeten
Frans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.