su op lpg
- Bezoeker
er wordt gesproken over het monteren van een thule in de dop van de su .
dit wordt verbonden met een luchtslang naar een electromagnetische luchtklep van de sloop.de luchtklep moet worden verbonden met de lpg/benzine schakelaar zodat de klep open staat op lpg.
de andere aansluiting gaat dan naar het spruitstuk.
op lpg stand blijven de zuigers van de su boven staan door de onderdruk vanaf het spruitstuk. op benzine sluit de luchtklep de verbinding af en werken de zuigers normaal.
het resultaat beter lopen op lpg en benzine , geen slijtage aan de sproeiernaald en sproeier.
wie heeft deze modificatie , (ervaring) en waar precies komt de thule in de su ,ook op stromberg mogelijk ? , wat voor thule is dit en waar te koop ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
Ben
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
Zowel bij de Amazon met Stromberg als de Amazon met SU's zat/zit de aansluiting boven de demper van de zuiger (dus in het "smalle" stuk tussen het vuldopje en de kelk, en dat zo dicht mogelijk onder de vuldop). Mijn nippeltjes heb ik bij de gasboer vandaan gehaald (schroefdraad M5 of M6). Kwestie van gaatje boren, draad tappen en het nippeltje zodanig inkorten dat dit niet naar binnen steekt.<br> Het een en ander aansluiten op het spruitstukvacuum en de elektriek, en het rijdt als een speer.<br>Succes, RObert
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
iedereen bedankt voor de reacties ,
het resultaat is zeer goed , meer vermogen en beter oppakken op lpg.
eerst had ik een aftakking gemaakt van de slang naar de rembekrachtiging , dit was geen succes de onderdruk moest worden gedeeld en dat was te merken met remmen , de rembekrachtiger werkte minder goed.
toen heb ik de slang van de carterontluchting maar gebruikt.
ook starten op lpg gaat nu beter.
wel weet ik niet waar ik de carterontluchting nu weer laat , er zijn 2 aansluitingen op het spruitstuk , dus 1 te kort.
hier zal ik nog een vraag over stellen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
ik heb geen kaas gegeten van het plaatsen van fotos op dit forum.
ik heb eerlijk gezegd ook weinig behoefte om mij daar in te gaan verdiepen.
als iemand wel weet hoe je fotos plaatst hier dan mag diegene zijn e mail adres achterlaten dan stuur ik daar fotos heen .
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.