klassieke volvo's op internet

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-02-2004 22:43 #55020 door
Ik heb nu ruim een half jaar een klassieke volvo. Het valt me op dat er erg weinig mensen zijn die hun verhaal/bevindingen op het internet hebben staan. Volgens mij moet het toch interessant zijn om je trots en de verhalen erover op internet te presenteren.<br><br>Ik ben in het dagelijks leven actief met content management systemen, hiermee is het heel simpel om webpagina's te onderhouden. Ik heb nu een site gemaakt waar iedereen zijn verhaal kwijt kan. Je kunt via een (met wachtwoord beveiligde) webpagina foto's en teksten plaatsen. Proberen? Kijk op www.classics.bymysite.nl .<br><br>Je kunt daar ook mijn verhaal zien!<br><br>Groet,<br><br>Jacco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-02-2004 13:27 #67379 door
Beantwoord door in topic klassieke volvo's op internet
Leuk initiatief. Mag het alleen over Volvo's gaan of maakt dat niet uit? En wat betekent in vredesnaam "vqcqv levensnevel"....?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-02-2004 14:14 #67378 door
Beantwoord door in topic klassieke volvo's op internet
Alles is welkom, dus ook andere merken en typen.<br><br>"vqcqv levensnevel" is door iemand aangemaakt, je kunt zelf je eigen pagina een naam geven, dus dan krijg je iets als dit, als er niets ingevoerd wordt haal ik 'm nog wel weg :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-02-2004 17:13 #67377 door
Beantwoord door in topic klassieke volvo's op internet
Ik zou graag een verhaal op internet betreffende mijn Amazon, ware het niet dat ik niets bijzonders te vertellen heb. Ik heb hem nu meer dan 3,5 jaar en meer dan een paar terloopse opmerkingen heb ik nooit ontvangen (een Amazon is nou niet bepaald een ongewone verschijning). En voor de rest doet mijn Amazon gewoon waar hij voor gemaakt is.<p>Twee (technische) artikelen van grote werkzaamheden die ik heb uitgevoerd zijn te vinden op de site van Jaap Blijleven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-02-2004 00:43 #67376 door
Beantwoord door in topic klassieke volvo's op internet
kom er geen wijs uitverwijder me maar snel.groetjes van roel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-02-2004 07:49 #67375 door
Beantwoord door in topic klassieke volvo's op internet
Lennard schreef: "Ik zou graag een verhaal op internet betreffende mijn Amazon, ware het niet dat ik niets bijzonders te vertellen heb". Gezien jouw vele antwoorden op vragen die op dit forum worden gesteld, heb je aanzienlijk meer te vertellen dan de gemiddelde klassiekerrijder...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-02-2004 19:18 #67374 door
Beantwoord door in topic klassieke volvo's op internet
<i>Gezien jouw vele antwoorden op vragen die op dit forum worden gesteld, heb je aanzienlijk meer te vertellen dan de gemiddelde klassiekerrijder... </i><p>Ja, maar dat betreft technische zaken. Iets bijzonders waar een leuke annecdote van gemaakt kan worden heb ik (nog) niet meegemaakt met mijn Amazon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-02-2004 11:15 #67373 door
Beantwoord door in topic klassieke volvo's op internet
Lennard, heb je niet een paar mooie foto's en gewoon een kort verhaaltje over restauratie/revisie/reparatie of over de historie van de auto, of een reisverslagje of alleen de technische gegevens. Dan heb je al snel een paginaatje vol, hoor. En vergeet niet dat wat voor jouw (eigenaar amazon) heel gewoon is, kan voor een ander juist bijzonder zijn. Dat is het bij-effect van als je elke dag tegen die auto aan kijkt ;-) Groeten, Niels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.