,, Update Stuurbekrachtiging ,,

Lees meer
23-03-2017 21:57 #167582 door Wijnand Wijers
,, Update Stuurbekrachtiging ,, is gemaakt door Wijnand Wijers
Beste mensen,

Inmiddels is gisteren (22 maart `17) de stuurbekrachtiging gemonteerd door Volvo Klassiekers Barneveld. Een pluim voor Dries, Pieter en Gert, zij hebben hun eigen stappenplan voor het monteren van de E.Z. Power Steering. Ik had via E.Z. een inbouw voorschrift gekregen. Maar deze mannen hebben zoveel kennis vergaard met deze E.Z. Power Steering dat de inbouw veel verder gaat als wat ik in de documentatie gelezen heb. O.a. de manier van het aanbrengen van de computer onder het dashboard ,, Grote Klasse ,, en niets te zien van de E.Z. perfect weg gewerkt. Volgens mij moet de fabrikant van E.Z. wel erg ingenomen zijn met zo`n dealer.
In 1 dag gereed en s`avonds in een perfect sturende Dame, en wat een genot met achteruit- rijden en binnen bebouwde kom rijden, nu is het een echte 123 GT. Buiten bebouwde kom en snelweg niks van de E.Z. te merken, stuurt net zo strak als vanouds.
Laat de puristen dan maar vertellen ,, Dit hoort/past niet in een Oldtimer ,, larie. Het komt mijn mouwlengte ook ten goede, worden niet meer langer van het gesjor.
Kortom aanrader.

Bedankt, mannen uit Barneveld

Wijnand Volvo 123GT E.Z.

Ps. Inmiddels gestart met crowdfunding!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-03-2017 00:00 #167594 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic ,, Update Stuurbekrachtiging ,,
Beste Wijnand. heb je ook nog foto's van de inbouw? Zou leuk zijn ik ben benieuwd hoe ze het e.e.a. onder het dashbord hebben gebouwd vooral van de motor in de stuurcolom/pijp?

alvast bedankt

m.vr.gr.

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.