× voor alle sportief georiënteerde aanpassingen anders dan Motortuning

Veren VCM classicswede - wordt snel besteld

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
30-05-2009 09:44 #629047 door V300 register
Veren VCM classicswede - wordt snel besteld is gemaakt door V300 register
ik ga veren bestellen bij Dai (classicswede) van volvo300mania.

kosten 55 pond per set plus shipping.

shipping.
20 pond voor 1 set
32pond voor 5 sets
55 pond voor 10 sets. dus bij 5 sets komt het uit op 6 euro shipping vanuit engeland en daarna is het ophalen in rotterdam of ik verstuur het via pakketdienst en das ook iets van 7 euro (even op tpg.nl kijken)

Let op! ik ga binnen enkele dagen bestellen.

Intresse? mail me even op
mail (at) raceeend (punt) net

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
30-05-2009 12:00 #779445 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Veren VCM classicswede - wordt snel besteld
Wat voor veren zijn dit? Iets verlaagd of standaard? En zijn ze ook stugger / misschien zelfs progressief?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
30-05-2009 16:15 #779452 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Veren VCM classicswede - wordt snel besteld
any lowering, any poundage.. ik bestel ze zelf 220lbs. das behoorlijk stug voor een 360. 340 wil je wat lichter.

maar als je 1mm wil verlagen.. dat kan. wil je 5 cm verlagen.. dat kan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
30-05-2009 19:36 #779467 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Veren VCM classicswede - wordt snel besteld
Kan 500 lbs ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-05-2009 19:37 #779468 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Veren VCM classicswede - wordt snel besteld
heij dat klinkt heel interresant!
Ik zou zelf wel 2 cm lager willen, 4 vind ik te veel (intrax)...

die 220 lbs, wat is dat standaard bij een 360? En wat zou een goede instelling zijn voor 'normaal' gebruik? Ik wil niet mijn auto uit stuiteren...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
30-05-2009 20:12 #779476 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Veren VCM classicswede - wordt snel besteld
220 gaf hij aan als wat hij meestal aan de 360 circuit rijders verkoopt. Hoeveel de intrax gevallen zijn.. geen idee. dus ik zou niet echt iets kunnen noemen om te vergelijken. Ik weet ook niet wat de veren standaard zijn.

@700tic: ik zal het vragen. maar volgens mij is 500 te stijf. denk dat je dan je wegligging juist verliest en onderstuur krijgt zodra er minimale hobbeltjes op de baan zijn? :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
31-05-2009 17:23 #779533 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Veren VCM classicswede - wordt snel besteld
Hmm. Ik heb ook wel interesse, voorvering 3cm verlaging, en een beetje stijver dan origineel. Iets van 200lbs dus.

Misschien is het ook wel handig om een soort van definitieve lijst te maken, en een stappenplan + inleg (je wil niet met veren blijven zitten omdat mensen opeens toch niet betalen (kunnen) ).

Hoe zit het eigenlijk met BTW en invoerbelasting bij dit soort bestellingen? Beetje lullig namelijk als het daardoor alsnog bijna net zo duur als bij Intrax wordt.

Zijn ze eigenlijk ook gecoat? (die intrax dingen zijn gepoedercoat dacht ik)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
31-05-2009 17:53 #779535 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Veren VCM classicswede - wordt snel besteld
Goed idee.

ik doe het als volgt aangezien ik die dingen met een beetje spoed moet hebben.

Uiterlijk woensdag 3 juni de bestelingen bij mij aangeven. Dat kan dat tot middernacht.

De betaling dien je dan ook uiterlijk 3 juni te doen. Svp een schermafdrukje maken van je betaling via internet bankieren(indien beschikbaar) dan hoef ik niet te wachten tot ik al het geld heb.

Svp de volgende bedragen overmaken: 55 pond (58 euro) als je het af komt halen. verzenden rekenen we dan ter plekke af. 55 pond (58 euro) plus 20 euro verzenden als ik het op moet sturen. alles wat ik overhou met de verzendkosten doe ik er bij in het pakket (dus envelopje met losgeld). ik weet van te voren namelijk nog niet hoeveel er zijn en wat dan de kosten precies zijn.

Eventueel stuur ik je een kopie identiteitsbewijs/inschrijving handelsregister (al is dit niet via het eigen bedrijf, dat is software ontwikkeling :P), als je zo iets hebt van "ik ga me geld niet naar een vreemde overschrijven".

btw is er als het goed is niet. BTW is al in engeland betaald maar ik zal dit navragen bij de douane voor ik bestel. invoer is her 100% zeker niet aangezien in de eu vrij verkeer van goederen is.

De bestelling zal dan eind van de week de deur uit gaan. als ik nog geen betalingsbewijs of geld onvangen heb, zal ik je nog even bellen, maar anders gaat hij gewoon uit de order. dus zorg dat je op tijd bent. als het geld dan pas later binnen komt krijg je dat natuurlijk terug gestort.

Ik zal navragen of ze gecoat zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
31-05-2009 17:56 #779536 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Veren VCM classicswede - wordt snel besteld
Kijk trouwens ook eens in zijn verkoop topic.. hij heeft een heleboel performance parts voor de 300.

www.volvo300mania.com/forum-uk/viewtopic.php?f=8&t=1804

levertijd zal 2 tot 4 weken na bestelling zijn. Ze moeten immers nog geproduceerd worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
31-05-2009 18:47 #779537 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Veren VCM classicswede - wordt snel besteld
Volgens mij ben je nu de verzending naar NL vergeten?
Dat zou vlgs mij bij afname van 5 sets dan dus 61 pond (even omrekenen... 65E???) worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets