volvo 340 5 cm verlaagt achter
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Ik ben gister weer even bezig geweest met mijn volvo. heb voor 6 euro bouten en moeren opgehaalt. na een staal bedrijf geweest daar mog ik wat snuffelen in de oud ijzer container. en hier het resultaat.
dit is met de xenon 6000 K toen was de achterkant nog niet verlaagt
ik moet nu alleen nog de voorkant omlaag hebben heeft er iemand misschien ervaring mee om de originele veren in te korten?? alvast bedankt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Mooie auto zeg!
Alleen schijn je nu wel iedereen vol in zn bakkes met die xenonkoplampen:D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
er zijn inmiddels diverse bedrijven die verlagingsveren voor een 340 aanbieden, en dat is dan ook iets wat ook bij mij op 't lijstje staat.
passende schroefsets voor een 300 serie zijn gruwelijk duur stefan..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
m.a.w. ze zijn niet progressief genoeg om de kortere veerweg te compenseren.
dit zelfde probleem heb je met ingekorte standaard veren.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Ik zie dat je gewoon een stuk vierkant profiel er tussen hebt geplaatst. Ik denk dat een betere oplossing is om een aluminium blok te nemen en daar 4 gaten in te boren. En door de vier gaten je bouten te laten lopen.
Ik denk dat het nu mogelijk is dat het stuk vierkant profiel er tussen uit kan schieten of verkeerd kan komen te zitten. Omdat het zo lijkt het niet geborgd zit.
Groete No?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 9
Tevens zou ik (zo heb ik het gedaan) eerst voor verlagen en dan achter...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Offline
- Nieuw lid
Ik zou het liever ook doen met massieve blokken in plaats van kokers. Zeker als je zoveel omlaag gaat.
Als je de standaard veren inkort ga je met de banden tegen de wielkasten komen als je een hobbeltje of drempel neemt.
Ik heb het destijds opgelost door in elke veer 2 Niveauplus kunststof verringen te zetten. In combinatie met rode Koni's op de stugste stand reed dat behoorlijk sportief.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
bedankt verder voor jullie reacties en tips
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.