Bevestiging knipperlichten/ruitenwissers stuk. Advies?

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-11-2017 21:54 #634608 door V300 register
De bevestigingsbeugel van mijn richtingaanwijzers en ruitenwissers is helaas weer gebroken. Vorig jaar heb ik hem al eens op redelijke beun-wijze opgelapt maar ik vrees dat er dit keer weinig eer meer aan te behalen is. Heeft iemand advies hoe ik een vervangend onderdeel kan fabriceren, of weet iemand waar ik er een kan vinden? Ik weet dat het een berucht kwetsbaar onderdeel is, dus ik heb niet al te veel hoop voor een origineel onderdeel... Alvast bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-11-2017 22:07 #972816 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Bevestiging knipperlichten/ruitenwissers stuk. Advies?
Opnieuw repareren of een andere beugel kopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-11-2017 22:09 #972817 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bevestiging knipperlichten/ruitenwissers stuk. Advies?

Erik;247515 schreef : Opnieuw repareren of een andere beugel kopen.


Makkelijker gezegd dan gedaan. Repareren ga ik morgen bij daglicht proberen, maar een andere kan ik zo snel niet vinden. Al zullen ze er vast zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-11-2017 17:12 #972827 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bevestiging knipperlichten/ruitenwissers stuk. Advies?
Een ijzeren (of aluminium of plastic of hout of wat voor handen is) plaatje nemen, de afstand tussen de 2 bevestigingspunten van de hendels opmeten en op die afstand 2 gaatjes in het plaatje boren. Aan dit plaatje schoef je de 2 hendels, eventueel kun je dat plaatje nog vastzetten tegen de onderkant van de originele bevestiging.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-11-2017 17:27 #972829 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Bevestiging knipperlichten/ruitenwissers stuk. Advies?
Een afstelplaatje van de CVT koppeling is precies goed, gaten zijn met een klein beetje uitvijlen de goede afstand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-11-2017 17:41 #972830 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bevestiging knipperlichten/ruitenwissers stuk. Advies?
Ik heb hem weer opgelapt met een plaatje aluminium, het werkt weer maar ook de bovenkant is kapot. Het zal dus niet het eeuwige leven hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
10-11-2017 09:48 #972850 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bevestiging knipperlichten/ruitenwissers stuk. Advies?

hwe1993;247529 schreef : Ik heb hem weer opgelapt met een plaatje aluminium, het werkt weer maar ook de bovenkant is kapot. Het zal dus niet het eeuwige leven hebben.



Ook bij de bovenkant kan je een plaatje tussen de twee gaatjes maken, wel iets smaller maar het is bij mij gelukt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
10-11-2017 13:41 #972851 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bevestiging knipperlichten/ruitenwissers stuk. Advies?
Jammer dat er geen foto bij geplaatst is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
10-11-2017 14:15 #972852 door V300 register

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-11-2017 22:46 #972865 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Bevestiging knipperlichten/ruitenwissers stuk. Advies?
De oplossing van Wim op de laatste afbeelding heb ik veelvuldig gezien en ik pas hem zelf ook toe bij klanten. Ik vind het 1 van de betere oplossingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets