× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-01-2017 08:14 #634391 door V300 register
Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend* is gemaakt door V300 register
Sportief gebruik van de 340/360, ik zag een bericht voorbijkomen dat dit jaar weer de Elandrun gehouden gaat worden.

Heeft iemand van jullie hier al eens aan mee gedaan en wat zijn jullie ervaringen?

www.volvo-elandrun.nl/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-01-2017 14:34 #966059 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*
aah ik was nog aan het wachten totdat er concrete info beschikbaar was, de site had ik nog niet door gekregen van de organisatie. Info over voorgaande Elandruns vind je in het evenement gedeelte.
Op dit moment is er dus alleen een datum bekend. Zodra ik meer weet laat ik jullie dit weten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-01-2017 21:08 #966127 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*
www.volvo-elandrun.nl/ & elandrun {at} volvo850club.nl is alle info die ik heb gevonden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
31-01-2017 20:40 #966258 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*
Een interessante thread over dit onderwerp stond al op dit forum. Het was dus niet helemaal nieuw (maar er is nu iig een datum bekend!)

forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=8976


let wel dat alleen de naam van het evenement hergebruikt wordt; de organisatie erachter is veranderd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-02-2017 21:48 #966471 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*
de inschrijving start binnenkort! Max 80 deelnemers, dus houdt de site in de gaten!

www.elandrun.nl/

Waar? Midlandcircuit, Talingweg 89 Lelystad
Wanneer? Zondag 2 april 2017
Blijf op de hoogte: Volg het evenement op FACEBOOK

We verwachten veel animo voor deelname aan de Elandrun. Er kunnen max. 80 deelnemers meedoen. Hou daarom goed in de gaten wanneer de inschrijvingen starten. Mogelijk zal er geloot moeten worden. Het is een openbaar evenement, niet voorbehouden aan 850 club leden.

Niet meedoen? Dan is het wel heel erg leuk om te kijken. Kijken is gratis. Voor deelname aan de Elandrun zal een bijdrage worden gevraagd. Deze zal tussen de 30-35 liggen.

Verder doen wij ons best om op het terein om het circuit heen wat activiteiten te plannen. Er zal bijvoorbeeld een springkussen aanwezig zijn voor de kleine Elandjes. Heb je een eigen onderneming en/of heb je iets te promoten? Vraag naar de mogelijkheden voor het huren van een kraam.

Contact met de organisatie van de Elandrun: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Tot zondag 2 april a.s.!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-02-2017 21:18 #966546 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*
De inschrijving is geopend!

LET OP!
Als club moeten we minimaal 2 baan commissarissen aanleveren. Wil je dus meedoen, houd er dan rekening mee dat je ook een uurtje baancommissaris zal moeten zijn. Anders kunnen we als club niet meedoen!

Baancommissaris staat (veilig) op het circuit op een grote betonnen voet, krijgt een portofoon en heeft contact met de wedstrijdleiding. Wanneer een pion wordt geraakt /omgereden krijgt de deelnemer een tijdstraf. De baancommissaris registreert dit en geeft dat door aan de wedstrijdleiding. Daarnaast is het fantastisch om te midden van de langsvliegende Volvos te staan. Baancommissaris zijn duurt ongeveer 60 minuten.



En verder:
inschrijving

Inschrijven is mogelijk t/m vrijdag 24 maart
Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

kosten
De kosten voor deelname aan de Elandrun zijn EUR 28,00 per transponder/klassements inschrijving. Wanneer u zich met dezelfde auto voor meerdere klassementen inschrijft zal een 2e transponder moeten worden ingeschreven a EUR 28,00. Bijvoorbeeld: Wanneer u en uw partner beiden met dezelfde auto mee willen rijden, dan schrijft u zich in voor de Ladies-cup & de klasse waarin uw auto valt. Toegang voor toeschouwers is gratis. Voor de kinderen is ook vertier.


Deelname aan de Elandrun kan alleen onder de volgende voorwaarden:
- Het dragen van een Helm is verplicht
- Het ingeschreven voertuig is minimaal WA verzekert
- Na ondertekenen afstandsverklaring aansprakelijkheid
- Na betaling deelnamegelden
- Na keuring technische commissie
- Na aanbrengen transponder en wedstrijdnummer door TC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-03-2017 13:55 #966827 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*
Ik raad iedereen aan mee te doen ook met je standaard wagen kan je een leuke rij ervaring doen. Gezellig evenement mooie volvo's en soms spannende rondetijden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-04-2017 19:34 #967009 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*
Zijn er ook foto's en video's?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-04-2017 22:20 #967012 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*

François;244886 schreef : Zijn er ook foto's en video's?


Er waren een 340 (van mij) en twee 360's. Toen ik een uurtje als baancommissaris bezig was heb ik een paar foto's en video's gemaakt.
Ik was wel van plan ze te gaan delen, maar het is er nog niet van gekomen dus nog even geduld.

Groeten Robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-04-2017 08:19 #967014 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*

François;244886 schreef : Zijn er ook foto's en video's?


Tegenwoordig speelt alles zich af op facebook. Ik heb daar zeker 80 foto's en een aantal video's gezien. Zag eruit als een geslaagd evenement en voor volgend jaar is de baan alweer gereserveerd! Zondag 8 april 2018 is de volgende elandrun :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets