× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Sleuteldag Fred Oosterlaan Bleiswijk 28 mei

Lees meer
09-05-2016 15:30 #633992 door Mark Smeets
Sleuteldag Fred Oosterlaan Bleiswijk 28 mei is gemaakt door Mark Smeets
Na de diagnosedag vorig jaar, zijn we dit jaar te gast bij Fred voor een sleuteldag!
Tijd om onze 300's weer van stal te halen en technische klussen uit te voeren!
Diagnose stellen van vage problemen kan natuurlijk ook! En wie weet meteen op te lossen, indien de benodigde onderdelen op voorraad zijn.
Tot slot bent U natuurlijk ook welkom voor de gezelligheid.
Aanmelden is verplicht!
stuur een mail voor 24 mei naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Vermeld in de mail altijd:
Naam
Lidnummer
06 nummer
emailadres voor de bevestiging

Welk TYPE + BOUWJAAR auto. GL/DL/GLS is niet belangrijk, motorcode en aandrijving wel.
Wat zijn de geplande klussen, op volgorde van je eigen prioriteiten. Vermeld duidelijk of en welke benodigde onderdelen je al in huis hebt.
Benodigheid van hefbrug en beschikbare tijd wordt door de TC bepaald na afloop van de inschrijving. Er worden geen exacte tijdslots uitgedeeld maar in het algemeen geldt dat wie het eerst komt wie het eerst maalt, bij grote klussen altijd zorgen dat je vroeg aanwezig bent!
Locatie
Dafklassiekers Oosterlaan
Lange Vaart 1 A
2665 KT Bleiswijken
Hoelaat
9.00-16.00uur

Klik hier voor de laatste versie van het sleuteldagreglement.
Voor dit evenement wordt een eigen bijdrage van 5 euro gevraagd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-05-2016 17:51 #963569 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Sleuteldag Fred Oosterlaan Bleiswijk 28 mei
Leuk, heb geen sleutel plannen maar kom zeker even kijken :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
10-05-2016 07:58 #963575 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag Fred Oosterlaan Bleiswijk 28 mei
Ik heb afstel plannen, met een beetje geluk niet meer dan controle...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-05-2016 21:23 #963688 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag Fred Oosterlaan Bleiswijk 28 mei
tot nu toe 2 officiele aanmeldingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-05-2016 08:43 #963689 door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic Sleuteldag Fred Oosterlaan Bleiswijk 28 mei
Kom nog een aanmelding van mij bij
Heb geen klussen voor de brug maar wel voor de garage


Mvg

Andre

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-05-2016 11:36 #963738 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Sleuteldag Fred Oosterlaan Bleiswijk 28 mei
Ik zal er pas tegen 1330 kunnen zijn, heb 's ochtends nog enige verplichtingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-05-2016 17:39 #963745 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag Fred Oosterlaan Bleiswijk 28 mei
Ik heb me ook aangemeld.
Klussen: vervangen vario-riemen (tijdens de vorige klusdag ontdekten we dat de huidige al behoorlijke slijtage vertonen. Geen wonder want die draaien al weer zo'n 50000 km mee! Verder wil ik de tochtstrips van de portieren vervangen en neem ik 3 radio's mee om uit te proberen. Ik zal ook wat dozen met onderdelen meenemen voor de liefhebbers. Hoef er niets voor te hebben, het is maar om een beetje ruimte te creeren in mijn schuur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-05-2016 16:40 #963762 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag Fred Oosterlaan Bleiswijk 28 mei
Vulslang tank...

Hmmm, zojuist Lijntje getankt en ze verliest ondertussen best wel wat benzine na het tanken. Zou na 31 jaar eindelijk die slang echt op zijn?

Weet iemand of het mogelijk is op het sleutel adres een verse slang te bemachtigen (en te plaatsen?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-05-2016 17:11 #963763 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Sleuteldag Fred Oosterlaan Bleiswijk 28 mei
Informeer even bij Robbert Jan (Born Built Beauties), die heeft ze op voorraad en komt ook op de sleuteldag als ik het hierboven goed uit zijn reactie begrijp.

Is het niet iets anders overigens dan de vulslang, heb je al eens goed gekeken waar de benzine precies uit komt lekken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-05-2016 07:12 #963764 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag Fred Oosterlaan Bleiswijk 28 mei
Ik heb de mail gestuurd. Alle andere slangen heb ik al vervangen bij de tank en toen zag de vulslang er al crispy uit. Tevens was de aansluiting van de overloop op de vulslang niet aanwezig. Of de slang zelf is nu aan het lekken of de overloop loopt nu op straat leeg ipv dat deze terug de slang in gaat. (niet echt goed gezien, de losse overloopslang zit bij de vulslang in de buurt, dus lekkage kan van beide zijn)

Welke van de 2 redenen het is, vervangen van die verdroogde slang is vast geen slechte zet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets