× show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Nieuwe velgen onder mijn 340

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-04-2018 23:32 #634855 door V300 register
Nieuwe velgen onder mijn 340 is gemaakt door V300 register
Aangezien ik het niet kan laten om mijn ooit ontzettend spartaans uitgevoerde 340 vol te hangen met opties, heb ik er nu een setje fraaie GLT velgen onder gelegd. Het verschil in stabiliteit en wegligging is indrukwekkend! Zonder afbreuk te doen aan het comfort ligt mijn auto nu veel stabieler en strakker in de bochten, en gedraagt zich ook minder nerveus op rechte stukken. Al kan dat ook liggen aan het feit dat ik hem uit heb laten lijnen.

In ieder geval is het een fijne toevoeging aan het volledig tellercluster, elektrische ramen en lederen bekleding. Binnenkort maar eens de luchtcirculatie en cruise control inbouwen. En dan de grootste taak: de kleine roestschades netjes lassen, de bodem opnieuw beschermen, de motorkap vervangen en overspuiten (in de originele kleur).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-04-2018 23:33 #975037 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe velgen onder mijn 340
En, zoals op de foto te zien, de contactpuntjes in de koplampwissers schoonmaken. Ze blijven de laatste tijd veel te vaak in de verkeerde positie staan na gebruik...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-04-2018 05:53 #975042 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe velgen onder mijn 340
Ziet er goed uit Harm. Nog een setjes gespoten bumpers en het is net een GLT.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-04-2018 09:16 #975043 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe velgen onder mijn 340

General Custom;249857 schreef : Ziet er goed uit Harm. Nog een setjes gespoten bumpers en het is net een GLT.


Het klinkt misschien gek, maar meegespoten bumpers gaat me net te ver. Vooral ook omdat ik dat vooral mooi vind bij metallic kleuren en niet echt bij mijn blauw.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-04-2018 09:40 #975044 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe velgen onder mijn 340
Daar zit inderdaad ook wat in. Meegespoten bumpers doen een 300-series ineens heel anders ogen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-04-2018 10:01 #975067 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe velgen onder mijn 340
Die nieuwe velgen staan d'r erg goed! Erg mooie kleur blauw ook.

General Custom;249859 schreef : Daar zit inderdaad ook wat in. Meegespoten bumpers doen een 300-series ineens heel anders ogen.


Welke uitvoering(en) hebben dan de bumpers met het chrome er op? Is dat alleen de GLS/GLE uitvoeringen of hebben dat d'r meer?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-04-2018 20:12 #975072 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe velgen onder mijn 340

Marty360GLS;249883 schreef : Welke uitvoering(en) hebben dan de bumpers met het chrome er op? Is dat alleen de GLS/GLE uitvoeringen of hebben dat d'r meer?


Die verchroomde platen bedoel je? Die zaten/zitten op de meest luxe 360's inderdaad. Later is dat soort van vervangen door bumpers in de carrosseriekleur. Daarnaast kon je ze volgens mij ook gewoon als accessoire kopen.
Als je het verchroomde randje bedoelt, dat was een optie die te pas en te onpas is gebruikt. Echter zie je bijna nooit bumpers in carrosserie kleur met zo'n chroombies

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-04-2018 23:13 #975082 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe velgen onder mijn 340

General Custom;249888 schreef : Die verchroomde platen bedoel je? Die zaten/zitten op de meest luxe 360's inderdaad. Later is dat soort van vervangen door bumpers in de carrosseriekleur. Daarnaast kon je ze volgens mij ook gewoon als accessoire kopen.
Als je het verchroomde randje bedoelt, dat was een optie die te pas en te onpas is gebruikt. Echter zie je bijna nooit bumpers in carrosserie kleur met zo'n chroombies


In het geval van mijn auto absoluut te onpas, geboren als absolute basisuitvoering met alleen het 'special' optiepakket, ofwel getint glas, centrale vergrendeling, stoelverwarming en blijkbaar een chrome bies op de bumpers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-04-2018 06:34 #975084 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe velgen onder mijn 340

hwe1993;249901 schreef : In het geval van mijn auto absoluut te onpas, geboren als absolute basisuitvoering met alleen het 'special' optiepakket, ofwel getint glas, centrale vergrendeling, stoelverwarming en blijkbaar een chrome bies op de bumpers.


Dat biesje was inderdaad een optie uit dat pakket, dat heb je goed gezien Harm. De GL Special heeft die biesjes ook. De 'gewone' 340 en 340GL uit die tijd echter weer niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-04-2018 13:02 #975092 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic Nieuwe velgen onder mijn 340

General Custom;249888 schreef : Die verchroomde platen bedoel je? Die zaten/zitten op de meest luxe 360's inderdaad.


Excuus dat ik wat OT ga, maar heeft iemand een idee of/hoe/waar ik dat soort brede chromen bumpersierlijsten nog kan krijgen (anders dan de gebruikelijke kanalen als Marktplaats en de advertentierubriek van deze site)? Zou ze erg graag op mijn 340 GL plaatsen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets