Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats

Lees meer
19-02-2018 08:33 #634798 door David Horvers
Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats is gemaakt door David Horvers
Er staat momenteel op Marktplaats een 360 GLT te koop in deze advertentie:
link.marktplaats.nl/m1256306988

Deze mooie auto dreigt in onderdelen te worden verkocht in verband met een kabelstoring. Momenteel kan ik deze auto helaas op geen enkele manier finacieren/stallen. Het doet me wel echt pijn aan het hart dat deze mooie auto gesloopt dreigt te worden.

Hopelijk is iemand anders in de club in staat de auto van de sloop te redden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-02-2018 18:16 #974049 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats
Die is van iemand hier op het forum, hij sloopt geloof ik vaker 360's voor onderdelen dus misschien is hij wel te koop met de nodige onderdelen ter reparatie.
Ik dacht dat hij op Facebook 1200 euro vroeg voor de complete auto.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-02-2018 19:34 #974052 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats
Die kabelstoringen zijn oplosbaar. Wat is dan het probleem precies?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-02-2018 19:43 #974054 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats
Ik denk dat, helaas, het probleem is dat een 360 GLT in onderdelen misschien beter verkoopbaar is dan als geheel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-02-2018 20:21 #974058 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats
Ben al een keer bij hem geweest voor onderdelen, is momenteel een 360 aan het klaarmaken voor de cross, in z'n achtertuin staat nog een lichtgroene 360 GL sedan met lichte schade aan de zijkant, en zat een later geplaatste GLT interieur in, is nog wel ergens terug te vinden op het forum.
Ook bedoeld voor de cross

En nu deze GLT, die dus ook naar de cross zal gaan.
Heeft hij dus 3 360's klaar staan, terwijl hij mij nog had gezegd dat hij voor deze goed zou zorgen i.v.m. zeldzaamheid, maar ja zo zie je maar weer.

Eens een crosser altijd een crosser.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-02-2018 20:29 #974060 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats
Als iemand iets nodig heeft; ik kom dagelijks langs Heino en wil best voor koerier spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-02-2018 23:12 #974066 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats
het probleem bij deze auto is dat alles geoccideerd is door een of andere manier, waardoor het altijd weer wat anders is wat er uitvalt.
en net wat bart zegt, in onderdelen levert hij meer op dan als een geheel. hij heeft ruim 3 weken tekoop gestaan voor 1200. en geen mensen die bij de auto willen komen kijken. of hem voor 500 weg doen terwijl er voor ruim 1000 aan onderdelen aan zit.
hij is gewoon nog als geheel tekoop voor 1200 tot aan maart, daarna zal hij in onderdelen gaan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-02-2018 07:52 #974073 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats

Frankie;248819 schreef : ...en net wat bart zegt, in onderdelen levert hij meer op dan als een geheel. hij heeft ruim 3 weken tekoop gestaan voor 1200. en geen mensen die bij de auto willen komen kijken. of hem voor 500 weg doen terwijl er voor ruim 1000 aan onderdelen aan zit.


Maar het is en blijft zonde... Zeker omdat de toezegging er goed voor te zorgen maar zo kort duurde, het niet de eerste is die op deze manier in onderdelen eindigt, en er ondanks dat ook nog winst op gemaakt moet worden (vraagprijs bij de vorige eigenaar lag rond de 750 euro?). Ik vind het ontzettend jammer dat zo'n leuke unieke zeldzame auto zo moet eindigen.

Aan de andere kant, het is aan de eigenaar wat hij/zij met de auto wil doen. Dat andere mensen het moreel verwerpelijk vinden wat je doet, daar kun je je iets van aantrekken of niet. Het is de keuze die je maakt, met gevolgen en reacties op je keuze waar je bijgevolg ook voor kiest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-02-2018 09:25 #974075 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats

Steven340;248811 schreef : Ben al een keer bij hem geweest voor onderdelen, is momenteel een 360 aan het klaarmaken voor de cross, in z'n achtertuin staat nog een lichtgroene 360 GL sedan met lichte schade aan de zijkant, en zat een later geplaatste GLT interieur in, is nog wel ergens terug te vinden op het forum.
Ook bedoeld voor de cross

En nu deze GLT, die dus ook naar de cross zal gaan.
Heeft hij dus 3 360's klaar staan, terwijl hij mij nog had gezegd dat hij voor deze goed zou zorgen i.v.m. zeldzaamheid, maar ja zo zie je maar weer.

Eens een crosser altijd een crosser.


Daar heb je helemaal gelijk in! Ik begin me serieus boos te maken over de crossers. :grr2::grr2: Het is zo kansloos, aangezien de uitkomst altijd is dat de carrosserie in puin gereden wordt. Ze willen wel tijd steken in het slopen, maar het oplossen van een storing.. ho maar. Zoals erik al aangaf, elektrische problemen zijn te verhelpen. Als de auto dan toch gesloopt wordt is nog beter om met een aantal mensen wat geld bij elkaar te leggen en de auto ophalen. Dan de onderdelen verdelen onder elkaar oid en de carrosserie te bewaren bij iemand die er niet mee gaat crossen. Dan houden wij wel auto's over om in de toekomst mee bezig te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-02-2018 11:19 #974078 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats
Sonde, zag hem te koop komen op facebook. Heeft 3 of 4 dagen te koop gestaan daarna gaat hij in onderdelen..... Jammer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets