EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto

Lees meer
24-01-2017 10:38 #166249 door Rob Moltzer
Beantwoord door Rob Moltzer in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Lars ik heb nog een paar van die koplampen liggen, nieuw mag je voor een mooi prijsje overnemen.
Moet ze even opzoeken liggen in mijn loods, kom ik zaterdag. Zijn nieuw, rest wel even via pb ?
Even kijken of ze zwart of zilver zijn. Weet ik zo niet meer, zijn de originele Amerikaanse, niet de nep aliexpres.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-02-2017 20:35 #166433 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Zo, inmiddels een slagje gemaakt met de kabelboom. Ik ga FLRY-B kabel gebruiken, dus moderne kabel met een dunnere mantel voor meer flexibiliteit en tegelijkertijd de koper oppervlakjes iets ophogen. Alles was 0,75 en 1,0 mm2 was wordt 1,5 mm2 en 1,5 gaat naar 2,5.



Daarnaast een hoop mooie gadgets gekocht, waaronder twee rem adapters van Teun.
Prachtig stukje werk, maar de Audi hoofdremcilinder past helaas niet naast de batterijenbox.




Eentje houd ik er, de ander kan gelukkig retour. Of is ter overname beschikbaar mocht iemand interesse hebben.
Het idee: goedkoper kan een nieuwe losse rembekrachtiger en beter remmen.
Daarnaast nog wat leuke onderdelen voor mijn project gescoord.
Zie mijn blogpost Begin nieuwe kabelboom & speciale onderdelen voor meer ins en outs en foto's.

.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-02-2017 20:56 #166435 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Mooi werk Lars!
Waar haal jij de Krimp Labels en hoe zet je er de tekst op? (Dymo?)
Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-02-2017 21:06 - 02-02-2017 21:06 #166437 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto

Thom Fransen schreef : Mooi werk Lars!
Waar haal jij de Krimp Labels en hoe zet je er de tekst op? (Dymo?)
Thom

Thanks!
Ik heb een Brother, maar inderdaad, met een labelwriter en dan met een speciale krimpkous cassette.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-02-2017 21:19 #166439 door 14839-dummy
Beantwoord door 14839-dummy in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Zo leer ik ook weer eens wat. Ik heb ook een Brother labelwriter maar wist niet dat je daar ook krimpkous voor kon krijger. Mooi voor een nieuwe kabelboom!
Groeten Peter

Focus je op de mogelijkheden, onmogelijkheden gebeuren toch niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-02-2017 19:15 #166552 door 11019-dummy
Beantwoord door 11019-dummy in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto

Lars Rengersen schreef : maar de Audi hoofdremcilinder past helaas niet naast de batterijenbox. .

Lars, je hebt een pb'tje.
Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-02-2017 23:50 #166573 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Beste Lars, probeer eens een rembekrachtiger van een minicooper 1 (oud model) deze zijn klein en werken goed.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-02-2017 08:58 - 10-02-2017 22:24 #166576 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto

Jacques Smeets schreef : Lars, je hebt een pb'tje.
Jacques

Ik heb je gemaild.
.
.

Johan Geers schreef : Beste Lars, probeer eens een rembekrachtiger van een minicooper 1 (oud model) deze zijn klein en werken goed.

Thanks, die ga ik eens opzoeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-02-2017 00:41 #166593 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Beste Lars, ik heb geen Email of PB van je gezien.
Mocht een rembekrachtiger van een Mini niet lukken kun je ook eens kijken naar een rembekrachtiger van een Susuki mini van, die kleine busjes daar zit de rembekrachtiger onder het dashbord zijn ook behoorlijk klein.
Het membraam gedeelte van een minicooper heeft een diameter van 16,5cm als dit je kan helpen.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-02-2017 22:26 #166624 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto

Johan Geers schreef : Beste Lars, ik heb geen Email of PB van je gezien.
Het membraam gedeelte van een minicooper heeft een diameter van 16,5cm als dit je kan helpen.

Dat deel van het bericht was voor Jacques, maar het forum houdt niet van witregels denk ik, want die verdwijnen.
Dank voor de 16,5 cm input, ik ga nog weer even meten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.