slecht starten op lpg met warme motor

Lees meer
15-03-2017 16:18 #167395 door Frederik van Beek
Beantwoord door Frederik van Beek in topic slecht starten op lpg met warme motor

roland klinkenberg schreef : Heb je hem nou al eens gestart met de schakelaar in de middenstand?

Dus: Starten met de schakelaar op gas en dan na een paar seconden in de middenstand zetten en blijven door starten....


De laatste paar keer heeft hij het niet gedaan, dus even afwachten wanneer het zich weer voordoet. Ik laat het weten als ik het weet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-03-2017 00:18 #167403 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic slecht starten op lpg met warme motor
google eens op AG verdampers kom je genoeg voorbeelden tegen van hoe schoon te maken en af te stellen.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-03-2017 11:43 #167406 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic slecht starten op lpg met warme motor
De stelschroef op de foto is voor het CO stationair. het LPG relais regelt hoe lang de spoel die om deze afstelschroef zit bekrachtigd wordt. en die tijd bepaald weer hoeveel gas hij krijgt voordat je gaat starten. bij dit systeem kun je dat niet instellen.
Aan de zijkant zit onder een kunststof dop ook een schroef, daarmee stel je de druk waarmee het LPG de verdamper verlaat. daar moet je niet aan stellen, is een lapmiddel.
Ik weet niet waar je woont maar er zijn weer verschillende technische (zater)dagen waar je iemand even kunt laten kijken of de overige afstellingen goed staan.

Als je bij warme motor de sludge afgetapt hebt en er komt niets uit is dat prima. deze verdampers zijn al wat ouder, een verhard membraam kan heel goed de oorzaak zijn van je storing.

Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.