wat heb jij vandaag gedaan

  • Pieter Singelenberg (GAST)
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
13-01-2017 22:14 #166107 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic wat heb jij vandaag gedaan
de Volvo stand
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-01-2017 14:24 #166115 door Dick Spieard (GAST)
Beantwoord door Dick Spieard (GAST) in topic wat heb jij vandaag gedaan
Alhoewel mijn amazon geen GT uitvoering is, toch maar een org GT stuur gemonteerd. Ik vind dat het stuur goed past in het interieur.







Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-01-2017 15:31 - 14-01-2017 15:33 #166118 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic wat heb jij vandaag gedaan
Mooi hoor, gewoon doen! Het was indertijd vast wel als accessoire te krijgen!
Ik ben begonnen met het herstellen van de rechter-dakrand van de blauwe 780. De andere kant had ik zo'n 5 jaar geleden al gedaan, daar zaten wat meer gaatjes..
Hiertoe moet er wel een hoop uit de auto en eraf, voordat je erbij kunt: achterbank, zijbekleding, zijruitje.
En dat alles alleen om de goot met de sierlijsten te kunnen verwijderen! En alles zit niet alleen geschroefd, maar ook geplakt met zwarte troep!
De rail onder de zijruit is (-standaard) doorgeroest, dus daar moet een nieuwe voor komen. Duur!!!

Aan de auto valt de roestschade verder erg mee.

Binnenkant:


En de roest uitgeslepen:

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-01-2017 20:08 #166122 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Re:wat heb jij vandaag gedaan
Vandaag een schaar brug opgehaald en daarna koffie bij Dries Bakkienes.

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-01-2017 01:05 #166124 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Vandaag een start gemaakt met het spit waar mijn vader zijn fiat 850 in komt te hangen en draaien. Was ook mijn eerste lasklus eigenlijk. In het begin ff rommelen met instellen maar na een paar lassen ging het al aardig.



Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-01-2017 10:01 - 15-01-2017 10:03 #166125 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic wat heb jij vandaag gedaan
Als eerste lasklus een draaispit maken waar een auto in komt te hangen :ohmy:; je durft wel, René!
Maar op zich zien de lassen er wel goed uit (sprak hij die geen laservaring heeft) B) .

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-01-2017 10:44 #166126 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Vergeten te vermelden de fiat 850 is helemaal kaal dus alleen de body. Zal zo een 250 kg wegen denk ik. Maar het is wel een mooi oefen project voor als de opel admiral aan het spit moet. Ook deze is dan helemaal leeg en kaal. Maar zal net zo zwaar zijn als de fiat compleet is dus waarschijnlijk 700 kg. De Admiral weegt normaal met gastank 1665 kg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-01-2017 21:17 #166332 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
mijn pa heeft van de week de wielen onder het spit gemaakt. let niet op de zwenkwielen deze worden nog vervangen voor vaste en waarom vast en waarom zitten ze verkeerd dat ziet u over een tijdje. Om de auto ook op hoogte te krijgen worden er potkrikken gemonteerd. Nu kan dit potkrikje de auto niet een meter de lucht in krikken maar ook daar heb ik een oplossing voor. Maar ook dat zien jullie pas later. Ook nog even snel een boor standaard gemaakt.








Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-01-2017 21:22 #166333 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Zucht weer een foto die op mijn pc wel goed staat maar hier automatisch wordt gedraaid :( :pinch: kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe. Had die vraag al eerder gesteld maar nog geen antwoord op gehad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pieter Singelenberg (GAST)
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
28-01-2017 21:40 #166334 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic wat heb jij vandaag gedaan
heb ik ook wel eens, hangt af van de stand van je camera/telefoon bij het nemen van een foto; staan dan in mijn afbeeldingen bestand wel (of soms ook niet) recht en in fora of bv. marktplaats blijkt ie ineens gedraaid te zijn; mijn oplossing: in "mijn afbeeldingen" zet ik de foto rechtop (indien nodig) bewerk ik de rechtopstaande foto, soms minimaal en sla hem dan weer op; dan gaat het, bij mij in ieder geval, verder altijd goed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.