wat heb jij vandaag gedaan

Lees meer
26-12-2016 22:28 #165812 door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic wat heb jij vandaag gedaan
Hahaha , laten we het daar maar op houden , blijven fantaseren :)
p.s. ik ben die gourmet nu ook wel zat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pieter Singelenberg (GAST)
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
27-12-2016 18:15 #165823 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic wat heb jij vandaag gedaan
vandaag met de Amazon naar het Nationaal Militair Museum in Soesterberg voor de Eindejaars Meeting van het Volvo Forum; mooie locatie, ook museum is zeer de moeite waard, uiteindelijk zo'n 150 auto's met ruim 200 forummers; uiteraard veel moderne Volvo's, ook wel fraaie exemplaren uit de 200 serie en 2 Amazons, toevallig
allebei een vroege tweedeurs (61 en 62)


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-01-2017 20:32 - 02-01-2017 20:36 #165892 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic wat heb jij vandaag gedaan SNEEUW !!!
Op vakantie in zuid-Limburg werden we vanmorgen getracteerd op een witte wererld!
Dusss, na t ontbijt op naar de Hoge Venen in Belgie voor nog meer sneeuw, onderweg wel dichte mist, maar toch een schitterende rit door een soort kerstkaart. Na een mooie wandeling, lekker geluncht bij de Baraque Michel (600m) en na nog een kort wandelingetje, over leuke binnendoorweggetjes (voor de kenners: Hauset-Kelmis-Moresnet-Gemmenich-Vijlen) terug naar Limburg.



Groet, Hans
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-01-2017 20:34 #165893 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic wat heb jij vandaag gedaan SNEEUW !!!
Had ik die winterbanden toch niet voor niets gekocht ;).

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-01-2017 20:41 - 02-01-2017 20:43 #165894 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic wat heb jij vandaag gedaan SNEEUW !!!
Prachtig is het daar hè, en met sneeuw nog mooier!
Gisteren en eergisteren hier:






Ook niet mis hè? Wel tamelijk uniek voor dit gebied, geen sneeuw maar ijskristallen.

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-01-2017 20:54 #165895 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic wat heb jij vandaag gedaan SNEEUW !!!
Ook mooi Tom, hadden we hier de afgelopen dagen ook, van die aangevroren rijp. Maar vanochtend dan echte sneeuw :cheer: !
in Vijlen:


en op de Hoge Venen:

Groet, Hans
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-01-2017 23:28 #165899 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic wat heb jij vandaag gedaan SNEEUW !!!
Hallo Hans,
mooie route, vroeger had je nog een extra land naast NL en B bezocht:
Neutraal Moresnet (toen was er nog een vierlandenpunt op de Vaalserberg).
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-01-2017 17:33 #165909 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic wat heb jij vandaag gedaan SNEEUW !!!
Klopt helemaal Rudy, ik heb er vorig jaar een leuk boek over gelezen, vol met annecdotes uit het 100-jarig bestaan van dit ministaatje. Ooit ontstaan omdat de Duitsers en Fransen de grens net iets anders hadden getrokken met in het ontstane niemandslandje heeeel toevallig een zeer rendabele zinkmijn. Na de grensverleggingen aan het eind van WO1 is het landje bij België terechtgekomen. In de bossen ten zuiden van het 3-landenpunt zijn nog grenspalen uit die tijd terug te vinden.

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-01-2017 19:34 #165912 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Vandaag 2 citta gilera's erbij gekocht voor de handel. 1 met een wok melding en de ander zonder kenteken. Zonder kenteken is reeds gespoten en moet alleen in elkaar gezet worden en dan kenteken aanvragen. De ander moet motorisch afgevoerd worden, gespoten worden en verder alles even nalopen en dan kenteken opnieuw aanvragen. In hele goede en mooie staat gaan ze weg tussen de 5 en de 800 euro. En ze zijn zo simpel te repareren en te onderhouden lijken wel Volvo's. Onderdelen zijn nieuw te koop en voor hele redelijke prijzen ook.

Morgen halen we ze op. Was eerst de bedoeling om er 1 te kopen maar er kwam er nog 1 op mijn pad dus waarom niet. Het doel is dat ik ze koop, mijn zoon de tijd insteekt en de nodige onderdelen koopt die nodig zijn en hij verkoopt ze met winst. Ik krijg de investering weer terug en hij mag de winst houden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-01-2017 20:44 #166105 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic wat heb jij vandaag gedaan


Vandaag naar Interclassics in het MECC geweest hier de plek waar je niet weet waar je moet beginnen, de plek waar 95% van de wagen echt mooi is en ook de plek waar 100% van de wagens eigenlijk onbetaalbaar is, €10.000,- meer of minder wordt hier niet over nagedacht. Heerlijk om tussen al dat mooi te lopen en ideeën op te doen. Ook nog even bij onze eigen club stand langs gegaan, Richard en partner ontmoet en zij hadden er weer wat moois van gemaakt. Tussen al dat Klassieker geweld mag de VKV er zeker zijn.

Voor mij was het "money well spent", heb eindelijk mijn "445" logo gevonden :cheer:



Dat komt straks op het dashboard



:)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.