wat heb jij vandaag gedaan

Lees meer
12-12-2016 16:41 #165545 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Wat heb jij vandaag gedaan
Gisteren was er in het kader van het feestweekend in Epernay, genaamd "Habits de Lumière" weer een verzameling van klassieke auto's (ouder dan 30 jaar)op de grote parkeerplaats in het centrum. Tijdens het weekend komen er zo'n 40.000 mensen, vooral op de vrijdag- en zaterdagavond. Fransen, maar ook veel Belgen, Engelsen etc..Er is dan op de Avenue de Champagne, waar de grote Champagnehuizen aan zitten, straatheater, grote verlichte figuren die zweven en natuurlijk Champagne en hapjes bij de Champagnehuizen. De meeste zijn feeëriek verlicht en muziek is er natuurlijk ook!
De klassiekergebeurtenis behelst: vanaf 8.30 verzamelen en opstellen, er waren dit jaar zo'n 400 auto's aanwezig, dan om 11 uur een rondrit door Epernay, vooral in het begin door hagen van publiek, en bij de inschrijving heeft iedereen een uitnodiging gekregen voor glaasjes Champagne bij één van de Champagne huizen na afloop van de rondrit. Wij waren dit jaar bij Castellane, en hadden voor onze twee kinderen zelf "kinderchampagne" meegenomen.. Het was weer een mooie happening! Ik zal proberen om het er het eea over te schrijven voor het VKM.



Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-12-2016 18:51 - 12-12-2016 18:53 #165548 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Wat heb jij vandaag gedaan
He Tom wat leuk. Goed om te zien dat Franse afvaardiging van de VKV zich goed staande houdt tussen al dat Franse klassieker geweld :)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-12-2016 19:36 - 12-12-2016 19:40 #165550 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Wat heb jij vandaag gedaan
Dank je wel, het is ook afzien hoor! :lol:
Zonder dollen, het is perfect georganiseerd en erg gezellig!

Misschien moeten we die Fransen volgend jaar eens een stel Volvo's laten zien, van 444 via alle tussenliggende types t/m de 240...
Er een weekend van maken ofzo.
Dat zou erg leuk zijn! De leden van de Franse Volvoclub zitten vaak erg ver weg en bovendien zijn er erg weinig klassieke Volvo's onder..

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-12-2016 21:47 #165641 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
vandaag niet veel gedaan lekker uitgeslapen en een beetje bankhangen. Maar gister bij de werkplaats het laatste hout gezaagd voor de houtkachel en het overtollige hout wat niet gebruikt kon worden in de buitenbrander gedaan en lekker een fikkie gestoken. Op de foto is maar een klein deel van het hout te zien maar jullie weten wat er in een 945 estate past als de banken plat liggen. Er lag nog meer afval zoals takken en ander hout zoals oude pallets, ook dat ff lekker opgeruimd, verbrand dus. Stom toevallig kom ik er achter dat er een gaslek bij de hoofdgasmeter zit. Gelukkig niet inde buurt waar de buitenbrander stond te fikken. Deze zit in een buitenkast en vrijwel in de open lucht, kast is niet veel meer dus kan het lekker weg waaien. Maar goed is het niet dus ff de verbindingen afgesopt en voila gevonden. De huurbaas gebeld en die kwam kijken. Van de week wordt het hersteld.




Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-12-2016 21:49 #165642 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
hoe komt het nou dat bij mij elke keer de foto's gekanteld staan. :side: :side: :side:

laatst ook al. Wie kan mij helpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-12-2016 16:01 #165802 door Rademaker
Beantwoord door Rademaker in topic wat heb jij vandaag gedaan
Een tijdje geleden vond ik een geinig schakelaartje met een groen lampje erin, een perfecte overdriveschakelaar! Vandaag erin geknutseld, ziet er heel gezellig uit, ik ga straks als het donker is nog een proefritje maken :)

VOLVO 142 SAAB 96
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-12-2016 16:36 #165803 door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic wat heb jij vandaag gedaan
Hebben jullie nu echt niets anders te doen met kerst B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pieter Singelenberg (GAST)
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
26-12-2016 18:12 #165804 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic wat heb jij vandaag gedaan
vandaag de auto's gelaten voor wat ze zijn en genoten van de opgewarmde aarde
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-12-2016 20:03 #165805 door Dick Spieard (GAST)
Beantwoord door Dick Spieard (GAST) in topic wat heb jij vandaag gedaan
Ik had vanmiddag zelfs even tijd om mijn nieuwe radiator in de amazon te monteren. De vorige zat er net 5 weken in en kreeg onderweg ineens last van een spuiter, ik had de betreffende radiator in gebruikte toestand van iemand overgenomen.
Komt er van als je het per post over laat komen.
Maar de koeling werkt weer prima. Nog wel even de korte kachelslang vervangen die bleek al keihard te zijn, en brokkelde al af bij demontage.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-12-2016 21:49 #165808 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic wat heb jij vandaag gedaan

Rene Brandt schreef : Hebben jullie nu echt niets anders te doen met kerst B)

Met een beetje fantasie is die schakelaar toch net een klein kerstboompje, René ;).

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.