Tips gevraagd om naar Goodwood te gaan

Lees meer
22-03-2017 16:32 #167543 door Hans W.
Tips gevraagd om naar Goodwood te gaan is gemaakt door Hans W.
Hallo allemaal, we hebben het plan om dit jaar naar Goodwood te gaan. Het is het weekend van 8-9-10 september.
Ik weet dat er enkele leden bijna jaarlijks gaan, voor ons is het de eerste keer.

Daarom: heeft iemand nog tips over de reis, welke dag / dagen het leukst zijn en eventueel logeertips bij B&B's?

hoor het graag,
Hans

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-03-2017 20:18 #167545 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Tips gevraagd om naar Goodwood te gaan
Hoi,
Het is al weer een paar jaar geleden dat ik in Goodwood geweest ben op een evenement. Een praktisch probleem is dat er in de omgeving niet zo heel veel Hotels en B&B's zijn. Gevolg; vraag vs aanbod = schreeuwend duur. Beste tip is dan ook om simpel te gaan camperen. Er zijn prima campings in de buurt en dan blijft het enigzins betaalbaar als je ver van te voren boekt.
Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-03-2017 18:34 #167681 door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic Tips gevraagd om naar Goodwood te gaan
Mijn tip: kampeer op Goodwood in een tentje, 's morgens wakker worden terwijl de spitfires boven je al warm draaien, in de geur van Castrol, op een terrein vol klassiekers uit allerlei landen. Met vooral veel excentrieke Britten.
Duurder dan de zielloze camping in Chichester (die wel altijd plek heeft en goedkoop is), maar erg veel gezelliger, plus je kunt lopen naar het circuit en je hoeft niet in de file te staan.
Wil je duur doen, dan kun je op de 'glamping' (glamorous camping) een ingerichte luxe tent huren. Maar dat is niet echt...

Alle drie dagen zijn leuk, zelf heb ik altijd een voorkeur voor de vrijdag, dan zijn er vooral trainingen en wordt er volop gesleuteld in de pits, waar je ook dichtbij kunt komen. Bovendien wat minder druk en daardoor gezelliger, iedereen lijkt meer tijd voor je te hebben, ook voor een praatje. De zondag is het drukst, vind ik de minste dag. Deelnemers en mensen in de kraampjes zijn dan toch wel een beetje Goodwood-moe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-03-2017 18:54 #167683 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic Tips gevraagd om naar Goodwood te gaan
Bedankt voor de tips, Rudolf, dat lijkt me wel. Moet je die camping van te voren reserveren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-03-2017 19:16 - 27-03-2017 19:20 #167686 door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic Tips gevraagd om naar Goodwood te gaan
Ja die met je van tevoren reserveren, kan tegelijk met bestellen van de kaarten (alleen online mogelijk). Krijg net een bericht dat de zaterdag al bijna uitverkocht is, misschien was dat toch de drukste dag... in mijn herinnering toch leuker dan de zondag. Het gaat de laatste paar jaar wel heel hard met die kaarten.
Succes, ik ben vorig jaar voor de vierde keer geweest, zal dit jaar niet gaan.



Goodwoodmailtje:

Dear Rudolf,

From flat-out wheel-to-wheel racing around the sweeps and curves of our classic Goodwood Motor Circuit to the off-track surprises, those halcyon days are nearly upon us.

Saturday has seen astonishingly fast ticket sales; we have very limited availability, so if you're planning on attending, we'd highly recommend booking your tickets now before they sell out!

Don't forget to let your friends know if they are planning on attending the 2017 Goodwood Revival.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-03-2017 19:36 #167689 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic Tips gevraagd om naar Goodwood te gaan
Rudolf kun je het verschil vertellen tussen Friday Grandstand package van 102 pond of een Admission only van 53 pond?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-03-2017 19:58 #167690 door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic Tips gevraagd om naar Goodwood te gaan
Grandstand betekent dat je ook toegang tot de tribunes hebt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.